Storing bij Olisto?

is er een storing???

sinds gisteren loopt geen enkele trigg en bovendien is de App ontzettend traag

Hoi @Tom_Soeteman,

Nee er is geen storing, maar er is wel een nieuwe versie van de app live gegaan voor iOS. Ik weet niet of dat het geval kan zijn waardoor je problemen hebt?

Zo niet, kan je mij een privebericht sturen, dan kunnen we even kijken waar het specifieke probleem ligt

Het blijkt alleen het tuya kanaal te zijn. Olisto geeft aan dat er wat gebeurd bij laatste activiteiten terwijl er in werkelijkheid niks gebeurd,aar ook geen foutmelding. Is er een storing in de koppeling tussen olisto en tuya dan?

The same here. Tuya kanaal werkt hier ook niet. Gisteren een paar uur wel maar daarna lag het kanaal er weer uit.

Ook hier al een paar dagen dat Tuya een error geeft in de “Last activity” van een trigg. “Unresolved error: olisto / ok”

Ook is volgens mij het TOON kanaal HALF down. Je kan wel de TOON aansturen, maar je krijgt geen data terug uit je TOON. De data die getoond wordt heeft al meer dan een week dezelfde waarde.

Er was een storing met het Tuya kanaal, verklaart dat dat je triggs niet werkten?
We kijken er nog naar hoe het kan dat de app zo traag is.

Tuya werkte bij mij inderdaad gisteravond weer. Dus ziet er naar uit dat het is opgelost.

TOON retour kanaal is mij mij nog wel steeds down. Zie al ruim een week dat zelfde data. Heb de TOON al gereboot, maar dat loste het probleem niet op. In de app van TOOn zie ik wel de juiste data voorbij komen.

Er lijkt een verandering in de Toon API te zijn gemaakt waardoor updates niet altijd meer werken, we zijn ernaar aan het kijken.

We hebben net een fix gedeployed, voor zover ik kan zien is het probleem met Toon nu opgelost. Het kan een uurtje duren voordat het bij iedereen weer goed werkt. Zou je dat kunnen checken @Rai?

Inderdaad. Ik heb weer actuele data. Dank jullie wel.

1 like

5 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: Password reset problems