Password reset problems

Wachtwoord reset werkt niet. Er komt geen enkele email binnen nadat ik op de reset button in de Olisto app heb geclickt. Android samsung telefoon. Er komt midden op het scherm “Gelukt” te staan maar eigenlijk is er dus niks gelukt.

Hoi Bart,

Ik merk het probleem inderdaad. Wij zullen er morgen naar kijken. Als je mij een pb kan sturen met het emailadres waar je mee inlogt zal ik je sowieso de link sturen.

Hier hetzelfde probleem als bij @Bart1, meerdere malen over een week lang geprobeerd een nieuw wachtwoord op te vragen maar geen mail. Ook niet in de spam.

Uiteindelijk een nieuw account aangemaakt met hetzelfde mailadres maar de oorspronkelijke triggs blijven actief en zijn dus niet te verwijderen of aan te passen.

Hoe kan ik hier mee verder?

Hallo @Marco, vervelend dat je hier tegenaan bent gelopen. Kun je mij per PM vertellen wat het adres van je oorspronkelijke account is?

Hallo Daniel,

PM heb ik zojuist gestuurd. Alvast bedankt.

iOS app stuurt niet opnieuw een email bevestigingscode ! Kom nu dus niet voorbij app scherm want krijg geen email, hoe vaak ik ook op de knop druk. Staat ook niet in spam folder.

@p2dewit kun je mij een PM sturen met het adres waarmee je inlogt?