Trusth/kaki zigbee

Ik heb zigbee raamsensors die wil ik toevoegen als conditie dat het rolluik niet in actie gaat als het raam open staat. Ik zie geen trust kaku kanaal als trigger.
De trigger zou zijn als zon en raam dicht rolluik naar beneden.
Dit om schade aan rolluik en raam te voorkomen.

Kan je binnen de ICS2000 oplossen…niet binnen olisto

@prinsreinier dat klopt maar wil juist voorkomen dat je op verschillende platformen condities gaat instellen om zo een spaghetti van instellingen te voorkomen.

Het resulteert uitsluitend in een onnodig gebruik van externe systemen, waarbij bedrijfszekerheid en response negatief worden beïnvloed.

@HSA1963 Helaas kunnen wij die condities voor KAKU niet leveren omdat wij die data niet binnenkrijgen.

We zijn overigens wel bezig om dit duidelijker in de app weer te geven

Het zou fijner zijn als KAKU eindelijk de boel eens ging open zetten. Anders wordt het tijd dat we masaal afscheid gaan nemen van KAKU.

@Rai Ik zou dit vooral ook aan KAKU laten weten! Wij hebben dat al meerdere malen aangekaart, maar uiteindelijk ligt de macht bij de gebruikers. Niet bij ons.

Dit duurt te lang. Ik ga een hardwarematige oplossing maken om de signalen van KaKu uit de lucht te sniffen en HTTP requests mogelijk te maken. Als het locatiekanaal zo blijft kwakkelen, ga ik daar ook een oplossing voor schrijven. Als dat gereed is wordt het gebruik van Olisto wel drastisch teruggebracht.

Compleet begrijpelijk, we zouden het graag voor je oplossen, maar vooralsnog kan dat dus niet.