Toon inloggen lukt niet

App version: __________
Phone OS: ________
Problem description:
Net de app geïnstalleerd. Bij inloggen naar eneco gebeurd er nauwelijks iets. Soms windmolen maar meestal helemaal niets

Zelfde probleem hier

Probleem leek eerder te liggen bij Eneco (https://twitter.com/Eneco/status/1323213044793647104) maar inmiddels gaat er toch iets niet goed bij Olisto… Bij mij faalt het request naar https://connect.triggi.com/channel/eneco-toon/callback waar uiteindelijk een mooie “504 Gateway Time-out” melding door Nginx geserveerd wordt…
Toon app zelf doet het inmiddels wel weer.

Inderdaad de toon app werkt weer maar Olisto blijf hangen heb zelfs een nieuwe account aangemaakt maar zelfde probleem

Bedankt voor de melding. Laten we dit onderwerp in deze: Toon inloggen lukt niet thread voortzetten.

When adding Toon, I have to fill in my Eneco (Toon) account and password. When I fill in a wrong password, I receive an error message, so the connection to Eneco is working.
When I enter the correct information, I enter the page at connect.triggi.com which says:

“Still connecting…

We are working on connecting to the selected channel. If this isn’t working, please try again after a minute.

This page should close automatically, but if it doesn’t, you can now safely close it by clicking the ‘Cancel’ button.”

The result is that I cannot add Toon to my channel.

Does anyone has a solution?

Heer the same problem

Ik heb nu lat van bovenstaande probleem na een update van mijn WW kan ik Olisto niet meer koppelen een toon blij de wind molen zien of een melding van Olisto dat ik later terug moet komen

Het lijkt op een storing bij Toon/Eneco, ik heb er bij hen melding van gemaakt.

Oké heb net nog even gekeken zelfde melding ,

Heel irritant heb alleen me ww veranderd hoe lastig kan het zijn zou je zeggen ,

Hallo allemaal,
Ik heb jullie meldingen voor het overzicht in dit topic verzameld. Als het goed is is het nu opgelost. Zou iedereen die problemen heeft (gehad) met het koppelen van Toon dit opnieuw kunnen proberen en hier laten weten of het nu wel goed gaat? En zo niet, screenshots plaatsen waarin te zien is wat er misgaat en mij een PM sturen met de Displaycode van je Toon (onder Instellingen -> Productversie)?

Groeten,
Daniel

Voor alle duidelijkheid, meldingen die niet voorzien zijn van de gevraagde informatie nemen we niet in behandeling.

Het werkt echt.

Wachtwoord veranderen en gewoon inloggen

Hoi nog steeds niet te koppelen
Olisto blijft hangen.

Helaas, ook bij mij lukt het nog niet. Dezelfde melding als ik hierboven al schreef. Ik zal je PM-en met de gevraagde info van Toon

Heel vreemd… als je met je ‘normale’ inloggegevens probeert werkt het niet. Als je je wachtwoord wijzigt werkt het daarna wel!

Voor mij dus opgelost.

@Jurgen, goed om te lezen dat het voor jou weer werkt. We hebben nu verschillende keren gezien dat het resetten van het wachtwoord het probleem verhelpt. Dat is dan bij deze ook ons advies voor iedereen bij wie het nog niet werkt. Ik zal dit ook bij Eneco aangeven, hopelijk kunnen ze er iets mee.

Ik heb zojuist m’n Eneco wachtwoord gewijzigd, en inmiddels is het hier ook gelukt om Toon opnieuw te koppelen aan Olsito.

1 like

Dank voor je reactie @Daniel

Olisto lukt maar in Google home geeft deze een fout tijdens de koppeling

Fout optreden probeer het opnieuw zeg Google home app onderin