Timers werken niet

Mijn verlichting gaat maar gedeeltelijk uit… Wat gelijk uit moet gaan na een bepaald commando gaat wel uit, alleen op dat moment starten een aantal timers die vervolgens na verloop van tijd verlichting uit moet schakelen… En dit gebeurd niet, ik kan wel zien dat de timers gestart zijn maar vervolgens gebeurd er niets meer… Is er een storing??
Valt me ook op dat del aatste tijd "de laatste activiteit " niet weer gegeven wordt

Hier precies hetzelfde probleem.
Lampen en pompen gaan wel aan maar niet meer uit conform ingestelde tijd. Mijn Energy+ app van HomeWizard attendeerde me op een plotseling hoog stroom verbruik.
Even een test trigg aangemaakt voor timer. Deze schalket wel aan, maar niet uit.
Met deze energieprijzen zou het prettig zijn als alles naar behoren functioneert. :wink:

Ten eerste bedankt voor de melding!

Een intern component van ons systeem is er vanochtend mee gestopt en de alert is niet goed opgepakt. Wij hebben dit zojuist direct opgepakt en opgelost. Als het goed is zullen jullie merken dat alle timers het nu weer moeten doen. Wij zijn er nu druk mee bezig om te zorgen dat dit niet nogmaals plaats kan vinden!

Excuus voor het ongemak.

Het component is er vanmorgen mee gestopt?? Gisteravond had ik die problemen al… Ook toen een “test trigger” van 10 sec aangemaakt maar werkte niet.
Nu zag ik dat een aantal lampen aan waren en de Test trigger doet het ook, dus waarschijnlijk probleem opgelost.
Bedankt voor nu :+1:

Probleem laatste activiteit heb ik ook. Melding gedaan bij nieuwe testversie bij Olisto.
Overigens los ik dat op, dat ik na een 1e keer klikken op laatste activiteit, ik linksboven op de terugknop druk en dan weer laatste activiteit klik, dan verschijnt binnen 1 sec wel alle laatste activiteiten.
Probeer het maar eens.

1 like

@Brandje
Ik bedoel in de trigg zelf… Inderdaad als je via “…meer” naar laatste activiteit kijkt, dan werkt jou oplossing wel (had ik ook al ontdekt :wink:) In ieder bedankt voor je reactie :+1:

Thx voor je terugkoppeling​:+1::+1:

Dit probleem doet zich al een tijdje voor… Terug en opnieuw opvragen werkt wel

Klopt! Heb ik ook 2 dagen geleden aan Olisto bij de laatste nieuwe testversie gemeld. Niet eerder gedaan, omdat het belang niet zo groot is.
Ik denk dat ik deze workaround al een jaartje toepas.
Hopelijk pakken ze het op en maken ze een fix.

Hoi Remy,
Ben nu niet thuis maar ga het testen zodra ik kan.
In mijn woning hangt een iPad die gebruikt wordt voor de bediening van de domotica. Deze geeft vanaf vanmorgen aan: ‘we cannot establish a connection to our servers’. Een ‘error report’ versturen lukt niet.
Gisteren functioneerde deze nog prima.
iPad Pro 2e generatie
iPad OS 16.1.1 (20B101)
Bestaat hieromtrent mogelijk ook een probleem?

@mari

Ben je toevallig lid van onze betagebruikers? Anders, nee, daar zou niets veranderd moeten zijn.

Ik bedoelde gisteravond (sorry, zit momenteel in een andere tijdszone)

Ik zit niet in de Beta gebruikersgroep.
Heb zojuist de test timer geprobeerd. Helaas moet ik constateren dat de lampen (Hue) niet uit gaan.

Zou je voor mij de testtimer even opnieuw kunnen aanmaken?

Ga ik doen

De HUE lamp gaat wel aan, maar na 10 seconden niet uit.

Even een timer aangemaakt met een eWeLink product. Deze werkt ook niet.
Heb de Olisto app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Biedt geen soelaas

We gaan erachteraan!

Hoi Ronny,
Heb jij iets specifieks gewijzigd in je bestaande timer triggs? ik krijg het hier niet meer aan de praat.

Alvast dank. Ik wacht geduldig af.