Timers werken niet

Hier werkt het ook weer. Echter ook alle timers van gisteren gingen nu af. Is het mogelijk dat als het ooit weer gebeurt, dat dan de queue geleegd wordt voor jullie het weer activeren? Want een halve dag later zijn die timers niet zinvol meer.

Hoi Remy,
Nog even een tip: Deze handleiding is niet meer helemaal actueel:

Er is ondertussen e.e.a. gewijzigd. Dat werkt wat verwarrend

Mari, nee verder heb ik niets veranderd… Gisteren net als jou een test trigger van 10 sec aangemaakt en die werkte vanmorgen, nadat het opgelost was, hier ook weer Ook hier de timers van gisteren die allemaal uitgevoerd werden.

Hoi Ronny,
Dank je. Heb je de timers aangemaakt op de ‘oude manier’ in de expert mode?

@mari

Ik stuur even een PB

Ik heb de nieuwe test timer aangemaakt via Global timer expert…
De andere timers heb ik niets aan gedaan

Fijn dat t werkt @ronnyrenthe. Wel adviseren we om voor alle nieuwe timers NIET de expert variant te gebruiken. Deze willen we uiteindelijk uitfaseren. (Maar ze zullen gerust blijven werken :wink: )

en @ronnyrenthe. De (nieuwe) test trigg heb ik ook aangemaakt in Global Timer. Maar werkt hier helaas niet.

Ik heb volgens mij al mijn bestaande timers op die manier gemaakt… Zou dit dan betekenen dat die eigenlijk overgezet moeten worden naar de “nieuwe” timers?

Idealiter wel. Maar als het teveel werk is mag je ze gerust laten staan hoor. Voor ons is het uiteindelijk fijner om ze als nieuwe timers te hebben omdat die voor ons beter te supporten zijn

Remy, ik heb nu even een Test trigger op de “nieuwe” manier aangemaakt Maar nu heb ik voor 1 trigger 4 lijnen nodig, kan ik dit (in een nieuwe versie) misschien in een “mapje” zetten/groeperen? Ik heb nu alles Test genoemd 1x Now button en als ik daar op klik worden 3 timers gestart, vervolgens laat ik lamp A na 10 sec knipperen vervolgens lamp B na 15 sec en dan nog lamp C na 20 sec… Je krijgt dan (in mijn geval) heel veel regels in triggers te zien

Hoi @Remy,
Ik heb met de nieuwe testversie gister ook weer een timer geactiveerd, die getrapt m’n CV 0,5 graad steeds verhoogd.
En inderdaad vanmorgen is de timer idd gewoon keurig uitgevoerd!

1 like