Storing locatie voorziening

Hi Rob, We hebben inmiddels een update gedaan naar 2.21.8. Deze lijkt goed te werken bij ons, zou jij ons kunnen vertellen, wat jouw ervaringen zijn? Specifiek als je de wifi en locatie voorziening op hoog hebt staan. Teun

Heb ik geladen. Preciezie staat hoog voor GPS. Het Wifi kanaal van Olisto gebruik ik niet…
Je ziet dat Olisto soms een locatie naar mijn calender shrijft maar dit ook heel vaak nu gewoon vergeet te doen.
Is dan dus totaal onbetrouwbaar.

Zou het locatie probleem nu in 2.24.0 Android version opgelost zijn na alle updates …?
Deze service doet het bij mij nog steeds niet.

Nog een klein moment geduld! We wachten nog even op de release van deze week waar het stukje app-dozing in wordt aangepakt. Dan zou het moeten werken!

Nieuwe release geladen, maar probleem is er nog steeds van het vergeten dat er locatie wijzigingen zijn.
Dit geldt voor random van mijn 3 gegeven locaties

Na de update van Olisto werkt de locatie voorziening niet meer

Bij ons ook niet meet

Ik neem aan dat dit iOS betreft. Dat is niet goed. We gaan er gelijk achteraan!

Klopt IOS (iPhone)

Correct bij mij gaat het om iOS

Werkt nog steeds niet

Hier ook niet. Teleurstellend…

Al enig zicht op een oplossing?

Ook bij mij, werkt de locatie voorziening sinds de update niet meer. Zowel op de iPad (4g) als iPhones is het er plots mee gestopt. Vervelend want nu gaat het alarm af als ik het vergeet. Zowel bij mijn vrouw (iphone8) zoon (iphone6s)en mijzelf(.iphoneX en iPad air 2 -4g)

Voor iOS is er inderdaad iets heel raars aan de hand, wat we nu zsm proberen te fixen. Voor android kampen we al tijden met de problemen van de nieuwe Android versies. Dat is een ongoing project waar we continu verbeteringen voor zoeken. Echter blijft dit lastig te tracken omdat wij natuurlijk niet zomaar toegang hebben tot jullie telefoons. Als het dan op alle toestellen hier goed werkt is het lastig te analyseren. Wij zijn daarom bezig met meer tools om dit beter te kunnen monitoren

Nu de koppeling met Nest morgen definitief verloren gaat waardoor de thuis/afwezigfunctie niet meer kan worden gebruikt, wordt het locatieprobleem nog urgenter. Hoe staat het met een oplossing (voor IOS)?

Hi,
good news we made a bug fix for iOS and at the moment the app is in the releasing process (version number 2.24.4). Today or in the next few days it should be on the app store.
Let us know if it works or not.

Thank you for your patience.

Michael

Wordt dan ook het locatie probleem op de Android eens opgelost ?

Omdat deze discussie nu in meer dan 3 posts tegelijk loopt, heb ik even een enkele samenvattende post gemaakt waar vanaf nu alle updates worden weergegeven en ook een transparante uitleg van onze planning. Gaarne verwijs ik jullie daar naartoe. Dit topic wordt voor nu gesloten.