Storing locatie voorziening

Is er een probleem met de locatie voorziening, bij ons werkt (opeens) het niet meer.

Is de app wel geopend? Ik had gisteren ineens dat op beide telefoons de app niet was geopend…daarna is het nodig om een beweging in en uit een zone te maken.

Bij mij hetzelfde probleem helaas. Sinds eergisteren werken de triggs met locatiebepaling niet meer.

Zelfde probleem hier

Hier ook het zelfde probleem

Bij mij werkt ‘lokatievoorzieningen’ ook niet meer.

Hi Olisto gebruikers,

Vervelend om te horen dat de locatie voorziening niet goed werkte. We hebben gekeken naar jullie probleem en een bug gevonden. We zijn bezig geweest om de lokatievoorziening robuster te maken voor Android, maar helaas is hierin een fout geslopen waar IOS gebruiker last van hebben gehad. We hebben een fix inmiddels gemaakt en live gezet.
Het kan zijn dat er nog wat opstart problemen zijn, aangezien de laatste status van lokaties niet correct is door de bug. We horen graag of de locatievoorziening het weer goed doet voor jullie.

In ieder geval excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Teun

Hier werkt het weer

Bedankt

Ik moest Olisto wel opnieuw installeren om de werking op de achtergrond weer actief te krijgen

Hij doet het weer!

Helaas … na de laatste update 2.21.7 op Android 8.1.0 is de “Olisto is working in the background” er mee gestopt en doet dus niets meer. Geen locatie info meer beschikbaar. Herstart of herinstallatie lijkt niet meer te helpen.

Hi Rob, We hebben inmiddels een update gedaan naar 2.21.8. Deze lijkt goed te werken bij ons, zou jij ons kunnen vertellen, wat jouw ervaringen zijn? Specifiek als je de wifi en locatie voorziening op hoog hebt staan. Teun

Heb ik geladen. Preciezie staat hoog voor GPS. Het Wifi kanaal van Olisto gebruik ik niet…
Je ziet dat Olisto soms een locatie naar mijn calender shrijft maar dit ook heel vaak nu gewoon vergeet te doen.
Is dan dus totaal onbetrouwbaar.

Zou het locatie probleem nu in 2.24.0 Android version opgelost zijn na alle updates …?
Deze service doet het bij mij nog steeds niet.

Nog een klein moment geduld! We wachten nog even op de release van deze week waar het stukje app-dozing in wordt aangepakt. Dan zou het moeten werken!

Nieuwe release geladen, maar probleem is er nog steeds van het vergeten dat er locatie wijzigingen zijn.
Dit geldt voor random van mijn 3 gegeven locaties

Na de update van Olisto werkt de locatie voorziening niet meer

Bij ons ook niet meet

Ik neem aan dat dit iOS betreft. Dat is niet goed. We gaan er gelijk achteraan!

Klopt IOS (iPhone)