Sinds gisteren 06/03/26 , na de laatste update iOS 26.3.1 installatie, werkt de Olisto app en bijbehorende Triggs niet meer op mijn iPhone 15Pro en iPad Air3
Ik heb hetzelfde probleem sinds vrijdag 6 maart 2026. Mijn trigs doen het niet meer en dat is erg vervelend omdat mijn hele huis draait op Olisto.
Was net ingelogd na heel lang wachten, maar ik ben op mijn account ALLES kwijt, oftewel 0 trigs.
Ik hoop dat ze een goede backups hebben.
Ook hier alles eruit, geen trigs, helemaal niets meer. In de app kom ik zelfs niet meer in het beginscherm. Op de IPhone 16 en IPad
Ik heb hetzelfde probleem. De app op mijn iPad maar ook op mijn Samsung smartphone met Android 16, laat geen ingestelde triggs meer zien, ook kanalen worden niet meer weergegeven. Dus ook hue lampen etc. worden meer in geschakeld.
Ik zou graag van Daniel of Remy willen horen wat er aan de hand is, wat er aan gedaan wordt en wanneer een en ander is opgelost.
Hier ook zelfde, hopelijk krijgen we maandag antwoord
Hier alles zojuist weer werkend, Heel erg fijn
Hier doet alles het ook weer. Super en erg fijn?
![]()
Vanavond 12/3 opnieuw dezelfde storing, niets (Triggs) werkt meer.
Ga toch maar alternatief Homey Pro inzetten, onafhankelijk van Cloud.
Er was opnieuw hetzelfde aan de hand dat afgelopen weekend ook aan de hand was. Alles zou weer moeten werken, maar we hebben er helaas nog geen vat op wat dit precies veroorzaakt. Excuus voor het ongemak.
Sorry Daniel, maar hier werkt het nog niet.
Volgens mij was ik de eerste melder (in general) dat alle triggs weg waren en bij mij is er nog niks veranderd… Dus werkt hier gewoon niet.
Hallo Daniël, vanmorgen wederom geen TRIGS meer en geen uitgevoerde actie bij zonsopkomst.
En vanmorgen weer hetzelfde symptoom ![]()
Te vaak storing de laatste weken dat niets meer werkt in Olisto in combinatie met Eneco TOON en Z Wave plugs. Gisteren overgezet naar lokale oplossing met Homey controler, onafhankelijk van Olisto en Eneco. Werkt weer als vanouds en was snel en eenvoudig te realiseren.
Moet na al die jaren tevreden gebruik ook maar afscheid nemen van Olisto. Vannacht weer alle lampen aangebleven. Is geen doen meer zo en Olisto ontwikkelaars reageren ook niet ![]()
Hoi SwePie, heb jij toevallig de boel alweer aan het draaien? Bij mij werkte Olisto ineens niet meer, ongeveer een 3 weken geleden. Daarom de app van mijn iPhone verwijderd, om hem daarna opnieuw te downloaden en te installeren. Maar… De app bestaat niet meer in de Appstore van Appel, weet jij toevallig hoe we verder kunnen? Ik hoor of zie nergens een reactie van Olisto waarmee ik verder kom. Heel lastig dit…
Hallo Jeroen, bij mij werkt Olisto over het algemeen weer. Soms ligt ie er even uit en merk ik dat een Trig niet wordt afgespeeld. Ik zag ook dat de app niet meer te downloaden is. Kennelijk is Olisto een langzame dood aan het sterven. Ik heb ondertussen Honey op mijn Synology geinstalleerd en ga dat verder uitbreiden. Jammer want ik heb jaren dankbaar gebruikt van Olisto. Groetjes, Djurre.
Ps. Ik zag op hun website: een e-mail en telefoonnummer onder Contact. Misschien iets om te proberen.