NFC tags samen met Olisto

Weet jij al wat NFC (Near Field Communication) tags zijn? En wat je er allemaal mee zou kunnen doen?

Ik heb weer een leuk artikel voor jullie geschreven in samenwerking met één van onze fanatieke Olisto gebruikers.

Naast de eenvoudigere triggs kan je namelijk veel meer met Olisto. Dit artikel is geschreven in samenwerking met Jerry Ent.

Lees op onze website het uitgebreide artikel van Jerry over zijn NFC tags in samenwerking met Olisto. Hij legt stap voor stap uit hoe hij zijn leven makkelijker en leuker maakt met NFC tags en Olisto.

Leg bijvoorbeeld je telefoon op een NFC tag op je nachtkastje en laat hiermee automatisch je verlichting uit gaan, je alarm aan gaan, je rolluiken naar beneden gaan en/of je beveiligingscamera aan gaan.

Bekijk het artikel hier:
https://olisto.com/nfc-tags-samen-met-olisto/

Doe jij ook al hele handige of coole dingen met Olisto die je graag met andere gebruikers wil delen? Laat het ons dan vooral weten!:grin:

Heb nfc tags bij www.123nfc.nl gekocht en vraag mij af of ntag213 tags ook werken? Ik krijg alleen de link naar het artikel niet meer geopend. Een 404 error, is dat artikel nog ergens terug te lezen?

Wellicht dit verhaal :

of anders deze link :