KAKU Trigger support

Helaas nog geen beweging op dat vlak… Ik ben het met je eens dat sensoren echt veel toe kunnen voegen. Ik heb in onderstaande al eens uitgelegd waarom we de Hue Motion Sensor nog niet ondersteunen. Wellicht geeft dat wat meer achtergrond.

https://forum.triggi.com/t/waarom-we-philips-hue-motion-sensor-nog-niet-ondersteunen/575

Ja, die uitleg is duidelijk. Het zou ook alleen kunnen werken als Kaku (of andere sensors) de initiator van het bericht is, niet als het via polling gaat.
Ik heb Trust overigens gevraagd of zij niet de mogelijkheid kunnen maken dat er een weburl wordt aangeroepen. Dat zou voor de knutselaars onder ons al veel mogelijkheden geven.

Graag zou ik zien dat wanneer mijn deurbel drukknop ACDB-7000A VAN KAKU wordt ingedrukt er een signaaltje komt op mijn mobiel. Ik bezit de ICS2000. Deurbel drukknop is al bij de ICS2000 aangemeld en ik heb de Olisto App gedownload. Maar ja, en dan? Iemand die de helpende hand uitsteekt??

Kun je met Olisto ook gebruik maken van bestaande regels/scenes die al in de KlikAanKlikUit ICS2000 zijn gedefinieerd?

ja…wijst voor zich volgens mij…

Hallo,

Blijkbaar niet … ik zie bij het maken van een trigger of knop geen info van mijn bestaande ICS2000 regels.
Ik krijg het idee dat Olisto alleen met zijn eigen triggers kan werken en dat je daarmee wel KAKU kan aansturen.

Ik heb al gelezen dat Olisto geen sensor trigger kan ontvangen van een KAKU.

Edit: ik zie nu dat Scenes wel aangesproken kunnen worden (ik had nog geen scenes). Regels zullen waarschijnlijk mekaar tegen kunnen werken

Ik heb nu alleen een probleem dat ik de knoppen niet zie in mijn notificatie scherm (ook niet na herstart)

Als je in de KaKu app de ‘regels’ gebruikt, dan kun je (volgens mij) de deurbel als trigger gebruiken en daaraan een actie koppelen en ook een push bericht laten versturen.
Dan werk je dus volledig vanuit de KaKu app en heb je de Olisto app niet eens nodig?
Probeer maar eens? Suc6 . Albert

Dit kun je met de KaKu app zelf doen. Heb je olisto niet voor nodig

Beetje laat maar zie het nu pas. Geprobeerd en het werkt. Bedankt!

Beetje laat maar zie het nu pas. Geprobeerd en het werkt. Bedankt!

Ik gebruik iPhone X & iPhone 7 Plus (iOS11.3.1) kaku met ics2000 en olisto triggers
Nu werken mijn locatie triggers niet goed, alarm word vaak niet in en uit geschakeld als ik in of uit de zone rijd…

Iemand oplossingen?

Is een probleem waar ik (met iPhone 6+) ook mee te maken heb.

Ik ken dit probleem helaas ook. Iemand een oplossing?

Hi allen

Helaas is er nog altijd geen nieuws van het KAKU conditiefront. Vooralsnog krijgen we geen toegang tot de condities van KAKU. We hebben gisteren een update van de app live gezet waarmee voor met name Android het gebruik van locaties weer verder is verbeterd.

Allen,

nu met de uitbreiding van Olisto waarbij de Sonos ingeschakeld kan worden wordt de wens om te koppelen aan triggers van KAKU nog groter wat mij betreft. Vanuit de ICS2000 kan ik helaas geen Sonos commando’s laten uitvoeren dus het inschakelen van mijn Sonos bij binnenkomst van het huis kan ik niet doen door te koppelen aan het magneetcontact op de deur.

+1 dus voor de wens om te koppelen aan KAKU triggers

Ik zou dit ook graag willen. De KAKU klantenservice verwees mij met deze vraag naar Olisto gek genoeg.

De input vanuit de triggers van de sensoren zou zeker een welkome aanvulling zijn…

Is er al zicht op of het mogelijk gemaakt gaat worden?

Beste,
gebruik hiervoor Olisto Kanaal WIFI, wanneer verbonden met je WIFI, dan actie SONOS aan. Geen Kaku magneetcontact.

Dit is voor mij geen oplossing. Het is toch raar dat KIKA helemaal niet als trigger gebruikt kan worden? Ik wil gewoon acties kunnen doen als er lampen aan of uit worden gezet. Dit is bij andere merken doodnormaal!

1 like