KAKU Trigger support

Is een probleem waar ik (met iPhone 6+) ook mee te maken heb.

Ik ken dit probleem helaas ook. Iemand een oplossing?

Hi allen

Helaas is er nog altijd geen nieuws van het KAKU conditiefront. Vooralsnog krijgen we geen toegang tot de condities van KAKU. We hebben gisteren een update van de app live gezet waarmee voor met name Android het gebruik van locaties weer verder is verbeterd.

Allen,

nu met de uitbreiding van Olisto waarbij de Sonos ingeschakeld kan worden wordt de wens om te koppelen aan triggers van KAKU nog groter wat mij betreft. Vanuit de ICS2000 kan ik helaas geen Sonos commando’s laten uitvoeren dus het inschakelen van mijn Sonos bij binnenkomst van het huis kan ik niet doen door te koppelen aan het magneetcontact op de deur.

+1 dus voor de wens om te koppelen aan KAKU triggers

Ik zou dit ook graag willen. De KAKU klantenservice verwees mij met deze vraag naar Olisto gek genoeg.

De input vanuit de triggers van de sensoren zou zeker een welkome aanvulling zijn…

Is er al zicht op of het mogelijk gemaakt gaat worden?

Beste,
gebruik hiervoor Olisto Kanaal WIFI, wanneer verbonden met je WIFI, dan actie SONOS aan. Geen Kaku magneetcontact.

Dit is voor mij geen oplossing. Het is toch raar dat KIKA helemaal niet als trigger gebruikt kan worden? Ik wil gewoon acties kunnen doen als er lampen aan of uit worden gezet. Dit is bij andere merken doodnormaal!

1 like

Helemaal met @jploonstra eens. Wat een onzin om je systemen gesloten te willen houden. Als je t mij vraagt een pure reactie gebaseerd op angst. Denk vanuit de mogelijkheden die t biedt!!!

Ik ben hier nu een weekje mee bezig om alle signalen van schakelaars, de ICS en afstandsbedieningen inzichtelijk te krijgen middels een Arduino. Dit gaat al heel goed. Het is mij gelukt om een Olisto Connect aan te spreken wanneer een signaal zich voordoet. Wellicht kan dit een oplossing zijn voor anderen. Het is een arduino met ethernetshield en 433 Mhz ontvanger.