Geen mogelijkheid kanalen toe te voegen

App version: 2.36.0
Phone OS: 17.1.1
Problem description:

Ik kan geen kanalen meer instellen. De knop om toe te voegen is niet klikbaar, het lijkt wel alsof die niet bestaat.
Is met alle kanalen het geval. Kanalen zijn we te verwijderen, ook is het mogelijk om “lees verder” aan te klikken. Alleen de knop om een kanaal toe te voegen werkt niet.

Klopt! Het werkt hier ook niet. Als ik druk op de blauwe balk “Toevoegen” komt er geen enkele reactie.
Morgen zal er wel een antwoord en onderzoek komen.

Hoi @Gijsbert_Voskamp, Loop je hier tegenaan via de Meer -> Kanalen route of wanneer je een trigg maakt/aanpast?

Hoi @Daniel,

Ik ervaar hetzelfde. Via Meer en Kanalen.
Dan kies ik bv Samsung SmartThings, dan volgt de blauwe balk waarop geklikt moet worden en dan volgt er geen enkele reactie…

Hoi @Daniel, ik ervaar het inderdaad op meerdere plekken.
Allereerst via Meer -> Kanalen, maar ook als ik bijvoorbeeld via inspiratie een triggs wil toevoegen waar ik Toon nog in moet toevoegen. Via die route zie ik dat ik de balk aanklik, maar er komt geen vervolg of login scherm oid.

Hi @Daniel,

There seems to a major technical glitch. The last few posts in this support forum all basically ask the same questions:

And I am also having the same issue. I tried adding Loqed but when I go to channel → Loqed, the blue Add-button also doesn’t seem to be working. I tried a few other channels and a few such as location can be added but almost if not all 3rd party channels cannot be added, no matter if it is Loqed, Hue or any other API.

Can you have a look into it?

Thanks

Alex

Hey @lumix2day, Thanks for summarizing.
Unfortunately there is an issue with the current version of the iOS app. We are looking in to it, but it will take some time. In the mean time, if you are stuck, you might try https://app.olisto.com in your browser. Note that this is not officially supported, not all functions will work and it wont look great on a desktop screen (making the browser window more narrow will help), but it might help as a temporary solution for now.

1 Like

Overigens dacht ik dat na de migratie dit probleem ook opgelost zou zijn.
Maar helaas nog niet; ik kan ook nog steeds geen nieuw kanaal bijvoegen.
Dus deze omissie is nog steeds actueel!

Dit probleem zit helaas in de app zelf (de migratie betrof de servers). We zoeken nog steeds naar een oplossing.

Oké duidelijk!
We wachten rustig af.

En @Daniel idd vandaag een nieuwe update van de Olisto App geïnstalleerd en toevoegen kanalen werkt weer!
Thx!!:ok_hand::+1:

Ook ik heb dit issue, kan op geen enkele manier nieuwe kanalen toevoegen.