Zonnewering mysterie

Ik gebruik KAKU schakelaar voor zonnewering. Ik heb diverse Triggs om bepaalde dingen te laten doen. Deze stonden de hele winter uit. Ik heb ze deze afgelopen week weer aangezet. Sindsdien komt de zonnewering ongewenst rond 13:00 geheel naar beneden. Geen van de Triggs geven aan dat ze geactiveerd zijn. Onder “Meer” bij Activiteiten Log staan er ook geen. Wel de Knop Trigg die ik hebt “ingedrukt” om de zonnewering omhoog te bewegen. Maar ook een Sunscreen Up Trigg - 1 dag geleden gebruikt, die ik niet heb, niet heb gemaakt (ik gebruik geen Engelse titels). Als ik daar op klik (bij “Meer”) beweert hij dat de Trigg niet bestaat. Huh???
Intussen ging de zonnewering om 01:35 uur neer. De app verwijderd een opnieuw geïnstalleerd. Geen verduidelijking. Maar bij Activiteiten Log staat voor 11 uur geleden (dus ong. 01:30) dat de Trigg Sunscreen Up werd geactiveerd. 1. Ik heb draden verkeerd aangesloten en dus is “up” “down” Dit is dus de geactiveerde Trigg. 2. Ik heb geen Triggs met Engelse titels. 3. Deze Trigg is niet bereikbaar wanneer ik er op klik in Activiteiten Log. 4. Er staat verder bij “Werkt niet in bundels.”
Dit is duidelijk de Trigg die ongewenst op allerlei tijdstippen activeert, maar ik kan hem niet uitzetten of verwijderen. Toch heb ik hem blijkbaar vorige week aangezet, want de hele winter is de zonnewering niet “neer gegaan”. Wat nu?

Misschien heb jij dan mijn triggies, want ik heb er inmiddels een paar die het altijd goed hebben gedaan en dan nu ineens niet meer.