Woonveilig koppeling werkt niet meer

App version: 2.27.2
Phone OS: IOS 13.6
Problem description: koppeling woonveilig werkt niet meer. 2 augustus was de koppeling met woonveilig weg, was niet meer aangemeld in Olisto app. Opnieuw ingelogd maar triggs werken niet meer. Vandaag uitgelogd en weer ingelogd maar geen verandering. Wie kan helpen?

Toevoeging op bovenstaande. Na wat proberen zie ik dat er een foutieve status van het alarm wordt ontvangen of verkeerd gelezen ofzo. Als het alarm uit staat en ik maak een trigg met gedeeltelijk aan als status dan wordt de trigg geactiveerd.

In een ander topic 12 dagen geleden was er ook iemand met een storing. Dit werd met behulp van Woonveilig opgelost.

Ik stuur je een PM

Ook mijn verbinding met WoonVeilig werkt niet meer. Graag uw advies. Bij voorbaat dank.

Hier hetzelfde sinds een paar dagen. Ook opnieuw connected vanuit de Olisto app met het woonveilig kanaal gaat niet.

Iemand suggesties?

Blijft bij mij ook wat instabiel. Maar werkt 90% van de tijd. Ook bij de woonveilig app werkt De thuislocatie functie niet altijd. Schijnt een probleem met iphones te zijn. Dit zal er wellicht ook mee te maken hebben?

Bij mij lijkt nu de hele link tussen de Woonveilig app en Olisto verloren. Bij het autoriseren van Woonveilig kanaal in Olisto krijg ik geen foutmelding maar na de autorisatie staat er nog altijd een uitroepteken bij.

Hallo @paul1, kun je me per PM vertellen hoe/met welk account je bij Olisto inlogt?

Bedankt maar het lijkt sinds vanmiddag weer te werken, uitroepteken is nu iig weg. Zal straks thuis checken of de acties ook daadwerkelijk weer worden uitgevoerd maar dat neem ik aan van wel. Mocht het toch weer voorkomen zal ik je even een PM sturen, bedankt!

En uit nieuwsgierigheid; Hebben jullie toevallig iets op de achtergrond gedaan/gevonden of is dit puur toeval?

Zelfde probleem sinds paar dagen, gedeeltelijk inschakelen lijkt wel te werken maar compleet alarm in of uitschakelen niet