Windrichting keuze aanpassen

What kind of functionality are you thinking of (delete what is not applicable):

More conditions or actions to existing weather channel / App functionality

What functionality would you like to propose:

Mijn voorstel is om bij een volgende update bij de windrichting het mogelijk te maken om meerdere richtingen tegelijk te kunnen kiezen (of te wel de ‘OF’ functie in te voeren) Nu moet je namelijk om meerdere windrichtingen in een trigg te gebruiken dezelfde trigg maken voor de afzonderlijke windrichtingen.

Hier loop ik ook tegen aan.
De ‘radio’ buttons moeten gewoon selectie(check) boxes worden volgens mij.
Net als bij de nieuwe weercondities selecties.

Heel goed punt!

Ik heb deze wijzigingen zojuist doorgevoerd in de nieuwe versie van het weerkanaal.

Hoe zie ik dit nieuwe weerkanaal? Deze is te zien als je de expertmodus aanzet onder Meer -> Profiel en Instellingen -> Instellingen -> Expert Modus

Als je dus nu een conditie kiest en dan het weer kanaal selecteert dan zal je naast “Weer Nu, Weer Vandaag en Weer Morgen” ook “Weer [nieuw]” zien. Hier kan je net als voorheen een type conditie kiezen. Hier is dan nu ook de windrichting zichtbaar met de mogelijkheid om meerdere richtingen te selecteren!

We zijn de nieuwe versie van het kanaal nog aan het testen, vandaar dat deze nog onder de expertmodus staat.

Succes ermee, en feedback horen we graag!

1 like

Vandaag ingesteld voor de zonwering 50% omhoog ivm wind tussen 6 en 9,5m/s in geval noordoost tm zuidoost. Keep you posted.

Bij ons werken alle triggs en kanalen de laatste tijd top!!
Het enige probleem wat nog staat is dat het weerkanaal nog steeds voor Dordrecht de data van het weerstation Zestienhoven Rotterdam doorgeeft en niet de data zoals weergegeven in de Foreca app voor Dordrecht.
Het is voor wat betreft de bediening van de zonwering toch echt noodzakelijk dat dit wordt aangepast.