Weer en locatie

App version: Geen idee, laatste van appstore
Phone OS: Android 9

Ik probeer op basis van de temperatuur buiten een trigg te maken, maar nadat ik de temperatuur gekozen heb wil de app mijn locatie weten, ik kan echter niet verder. Als ik een adres ingeef en op ‘selecteer locatie’ druk gebeurt er helemaal niets.

Ik lees net dat je een weerstation moet kiezen (handig als dat er even bij had gestaan) maar ik zie in heel nederland geen gele marker met een weerstation.

Goedendag, hier hetzelfde probleem. Lees dus mee

De locaties moet je instellen in: tab ‘Meer’ > Kanalen > Weer > +

Ik kan daar dus niets aantikken. Kan adres invoeren dan komt hij boven de plaats maar kan ik niet verder

Volgens mij is er op dit moment wel iets mis met server van Olisto. Misschien dat het daar aan ligt. Ik zie bv al enige tijd mijn connectors niet in connect en kan op dit moment wel een locatie bij het weerkanaal selecteren maar deze wordt dan niet opgeslagen Ook werken enige triggs van me niet bv wegschrijven van data naar spreadsheet
Maar even afwachten of dit vandaag door Olisto wordt opgelost?

Tot op heden geen verandering, baal wel beetje had klik aan klik uit aangeschaft omdat ik dan op basis van weer mijn zonnenscreens kon bedienen.

Bij mij doet LOCATION het nu weer bij kanaal WEER
Ik ben alleen niet echt tevreden met de actualiteit van de door gegeven weergegevens
Ik heb hiervoor ook een support verzoek gedaan waarin ik om commentaar van Olisto vraag Tot nu toe nog geen reactie
Ben benieuwd naar jouw ervaring en hoor dit graag van je