Wederom ineens dat trigs stoppen met werken

Ik heb dit probleem al eerder gemeld. Maar vandaag dus nu al 2 trigs die ineens niet meer werken. Als ik via SHARE THIS TRIG deze opnieuw importeer, dan werkt deze nieuwe trig ineens wel weer. Maar de originele is op geen enkele manier meer aan de praat te krijgen.

Helaas lukte seze truuk alleen bij 1 van de 2 trigs. De andere kan ik niet eens meer sharen. Dus die moet ik nu helemaal opnieuw gaan invullen. En dat is best ee K klus. Dus kunnen jullie nakijken waarom ik steeds heb dat trigs die al een jaar werken er ineens mee ophouden???

En waarom moet ik hier een TAG kiezen??? Heeft helemaal niets met IOS, TOON, etc te maken. Is gewoon jullie eigen product. En die staat er dus niet tussen.

Hey Rai,

Ik vind het vervelend om dit te horen. Ik ga persoonlijk eens naar jouw triggs kijken en kijken of ik iets kan vinden! Het is zeker geen gebruikelijke gang van zaken!

Wat betreft de tag, door de tag komen relevante vragen beter naar boven. Voorheen kregen we veel meer dubbele vragen. Heb voor de volledigheid ook even een tag olisto aangemaakt. Misschien zal ik de tags open zetten.

Hoe dan ook, ik kom snel op je probleem terug!