Webbased-programmering Olisto

What kind of functionality are you thinking of (delete what is not applicable):

Programmering Olisto

Is the functionality already available at a service like IFTTT, Alexa or Google Home?

Niet van toepassing: betreft functionaliteit Olisto.

What functionality would you like to propose:

In de Olisto-App mis ik een gemakkelijk te bekijken totaal-overzicht waarin ik zien kan hoe en welke triggs ik geprogrammeerd heb. Ook vind ik het invoeren van tekst op m’n smartphone bewerkelijk. Mijn suggestie: Het mogelijk maken om Olisto via de desktop-/laptop-browser te kunnen instellen, aanpassen, controleren, verbeteren.

Goed idee. Zou dit ook graag zien. Vooral voor het kunnen groeperen en verplaatsen van TRIGS zou dit een uitkomst zijn.

Gekke is dat voor het aanmaken van OLISTO CONNECT’s dit wel via de website kan.

Het groeperen en verplaatsen van Triggs kan al, via het pennetje bovenaan de Mijn Triggs pagina.

Ja, dat is bekend. maar als je een paar trigs wil verplaatsen, dan is dat toch nog behoorlijk lastig op zo’n klein schermpje. Als het een webpagina zou zijn, dan kan je gewoon op een PC met groot scherm met de muis en de shift toets er een paar aanklikken en direct op de plek zetten waar je ze wil hebben. Het is dus geen groot probleem, maar meer een suggestie voor het geval jullie er zelf niet aan gedacht hadden.

True. Maar het blijft een gemier op een klein schermpje.