We kunnen geen verbinding maken met onze servers

App version: __________
Phone OS: Oneplus 7 pro
Problem description:

Al een aantal dagen probeer ik Olisto aan de praat te krijgen op een Oneplus 7 pro. Ik heb van alles al geprobeerd, tot het legen van de cache tot het opnieuw opstarten van het apparaat en wifi / 4g geprobeerd maar alles komt uit op geen verbinding met de servers.

Op een Iphone X zijn er 0 problemen. Deze zit op het zelfde netwerk. Ik weet niet wat ik er nog aan kan doen. De app heb ik ook al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd.

Hebben jullie nog ideën?

Alvast bedankt,

Hi @Josdewitte,

I’m sorry you’re experiencing problems. Do you get the message about not being connect to the servers already at the login page?

Yes, A few days ago I was able to login but after about an hour I would get kicked out or something and since then I’ve been trying to reïnstall the app etc.

(I have been using the same account as the ond on my iphone X)

I tried it another several times,
Feels like the only option is another phone :confused:

Hi Jos,

I asked my colleague to have a better look, we will get back to you!

Thank you, that’s awesome.

Hoi Jos,

Zou jij een dezer dagen even een moment hebben om er even direct met mij ernaar te kijken? Ik kan vanuit onze kant het probleem niet 1,2,3 vinden (omdat de app natuurlijk geen contact weet te leggen) en zou graag even met jouw kant meekijken!

Zou je, indien je dit ok vindt, een voorstel voor een dag/tijd kunnen doen in een privebericht?

Samenvatting van oplossing voor mensen die dit later lezen:

Na direct contact zijn we erachter gekomen dat er iets mis ging bij het registreren van het toestel bij de Olisto servers (waardoor de melding werd gegeven). Na het installeren van een betaversie van de app was het probleem verholpen, ook bij het opnieuw gebruiken van de versie die in de play store staat. Waarschijnlijk betekent dit dat met de volgende versie van de app dit probleem zich niet langer voor zal doen. Intern kijken we nog even verder naar wat er in de code precies mis is gegaan. Mochten mensen dit zelfde probleem dus opnieuw hebben, laat dit gerust op het forum weten!