Vraag over fibaro en toon

Hoi,

Ik heb sinds kort mijn fibaro stekkers met Toon gekoppeld aan olisto. Eenvoudige triggers maken gaat best goed, maar loop nu tegen een probleem aan.

Ik zou graag een van mijn stekkers na b.v. 10 minuten willen uitschakelen zodra is aan gezet. is dit mogelijk en hoe doe ik dit

Hallo Andre, je kunt hiervoor gebruik maken van het Timers kanaal. Het timers kanaal is echter wat complexer in gebruik dan de meeste andere kanalen, en daarom verstopt in de ‘expert mode’, die kun je aanzetten onder Meer -> profiel en instellingen -> instellingen. Er zijn op het forum verschillende topics te vinden over het gebruik van dit kanaal, en de punten om daarbij in gedachten te houden.

Hoi Daniel,

Harstikke bedankt voor je antwoord. Het was met de expertinstelling even zoeken en uitproberen, maar het is gelukt en het werkt. Mijn printer gaat nu netjes 15 minuten nadat ik mijn slimme stekker (fibaro) heb aangezet (met mijn TOON app) vanzelf netjes uit. Nog mooier zou het zijn als mijn slimme stekker ook automatisch aangaat als ik een printopdracht naar mijn printer stuur, maar dat zal denk ik niet mogelijk zijn.

@Andre_Janssen Dat zou mogelijk zijn als je een stukje software weet te vinden die inhaakt op je printer driver en dan een http call doet naar olisto connect. Alleen zou ik niet weten hoe zo’n stukje software te vinden