Verwijderde triggs blijven actief, ook na verwijderen app

App version: 2.72.2
Phone OS: 14.6
Problem description: Ik wilde triggs aanpassen, maar verwijderde triggs blijven actief.
Heb eerst alle Triggs verwijderd, maar ze werken nog steeds. Toen alle Olisto apps verwijderd op iPhones en iPad, maar ook dat had geen resultaat. Nu Olisto opnieuw geïnstalleerd en, ondanks dat daar geen Triggs staan blijven de oude nog actief. Ook geprobeerd een nieuwe te maken (die werkt), maar de oude zijn nog steeds actief. Ook geprobeerd de koppeling met KaKu te ontkoppelen en weer te koppelen. Maar dat heeft geen effect. Wat kan ik nu doen?

Beste Gerard,

Het klinkt heel erg alsof u per ongeluk twee accounts heeft gemaakt en triggs op beide accounts heeft gemaakt. Ondertussen heeftt u een van de accounts verwijderd, maar werken de triggs op de oude account natuurlijk nog steeds.

Dit komt zeker weleeens voor. Heeft u bijvoorbeeld weleens ingelogd met:

  • Uw facebook account
  • Een ander emailadres?

Ik zou u willen adviseren dit eerst te proberen en dan met deze tweede manier van inloggen de triggs te verwijderen. Mocht u hier niet achter kunnen komen, dan wil ik u vragen het volgende te doen:

  • Maak met het account dat u wel weet een trigg aan met KAKU met hetzelfde apparaat als waar er nog een trigg mee actief is.
  • Stuur mij even een privébericht met het emailadres waaraan uw account verbonden is.

Ik kan er dan voor u achter komen waar de trigg zich plaatsvindt en de triggs evt. verwijderen

2 likes

Beste Support, ik heb dit probleem ook. Het lijkt er op dat er een olisto regel actief blijft, nadat ik de olisto apps verwijderd heb en zelfs mijn account verwijderd had. Ik heb voor deze vraag op dit forum een nieuw account gemaakt, ik had voor de olisto koppeling met kaku slechts 1 account (wat ik dus verwijderd had). Ik vrees dat ik mijn ics2000 moet resetten of is er een andere oplossing?

Bij mij waren er inderdaad twee accounts actief. Heb met hulp van het Olisto team een oplossing kunnen vinden.

Maar ik had echt maar één account dus. Vreemd. Ik wacht op een oplossing, anders ga ik alle kaku devices resetten…

Beste @veetee,

Zou het kunnen dat u in het verleden een keer met facebook of apple heeft aangemeld?
Hoe dan ook, als u mij in een privebericht een lijstje van emails zou kunnen sturen waar het account eventueel op staat, dan kan ik ons systeem doorzoeken.

Als het bovenstaande allemaal niet werkt, dan zijn er nog verdere opties, maar daarvoor moeten we echt even samen zitten.

Met vriendelijke groet,
Remy

Inmiddels opgelost. Bleek toch dat ik ooit eerder nog een ander account had aangemaakt (was ik vergeten), en daarin stond nog een actieve trigg.
Beetje dom, hé :wink:

1 like

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb oorspronkelijk al mijn Triggs via mijn Facebook account aangemaakt. Echter Facebook accounts geven foutmelding bij inloggen (wordt al lang aan gewerkt) Ik kan dus niet meer bij mijn account. Heb een nieuw eigen account aangemaakt en alle Triggs weer aangemaakt.
Echter mijn Facebook Triggs blijven actief wat ik ook probeer. Hoe kom ik daar vanaf ??