Triggs werken niet meer

App version: 2.26.0
Phone OS: 13.3.1
Problem description:
Alle triggs werken niet meer sinds 31-1-2020. Log geeft aan ‘Sorry, overige fout’… Weet iemand wat er aan de hand is?

Wij hebben hier hetzelfde, bij klikaanklikuit triggs. Telefoon zegt ook ‘Channel connection broken’ maar geen idee hoe dit op te lossen. Het vreemde is ook dat niet alle kaku triggs crashen?

Bedankt voor het melden! Het probleem ligt helaas bij KAKU. Zij zijn hiervan op de hoogte en gaan dit zsm oplossen. We houden jullie op de hoogte!

Dit lijkt nu i.d.d. opgelost door KAKU

Sinds gisteravond 23-02-20 werken de triggs met KAKU (op al mijn devices) niet meer. De app van KAKU werkt wel goed. Nieuw toegevoegde triggs doen het ook niet.
Iets bekend over een storing ?

Klopt … had het zelfde. Zo rond 10:00 deed alles het weer, nadat ik wel mijn ICS-2000 en de router opnieuw had opgestart. De ICS-2000 gaf ook aan niet online te zijn (Locaal/off-line).
De commando’s door Olisto leken perfect te zijn afgeleverd.

Het werkt hier ook weer.
En zonder de ICS2000 en router opnieuw op te starten. ICS-2000 was de hele tijd gewoon online en via de app van KAKU werkte de verlichting prima. En inderdaad, de commando’s van Olisto werden volgens de Olisto app afgeleverd.