Triggs werken niet goed

App version: __________
Phone OS: ________
Problem description:

De gemaakte triggs werken ineens niet meer goed. Ik moet eerst het schuifje uit en dan weer aanzetten voordat de opdrachten worden uitgevoerd. Hebben meer mensen hier last van? Kan er naar gekeken worden svp?

Daar heb ik ook last van met het nieuwe weer kanaal. Hoop dat support even de tijd neemt.

René

Hier idd ook als je de trig even aan en uit zet triggert ie gelijk als alles waar is. Maar anders gebeurt er niets

Hallo @hmaat 3n @Rene2716,
We hebben ontdekt dat er afgelopen week een probleem geweest waarbij sommige triggs niet goed werden opgeslagen en daardoor niet uitgevoerd worden. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van jullie probleem. Het probleem met opslaan is nu opgelost, maar triggs die tijdens die periode aangemaakt of aangepast zijn werken dus niet goed.

Zouden jullie de triggs die niet werken opnieuw willen aanmaken of opnieuw op willen slaan (helaas moet je hiervoor ook iets veranderen, anders kun je niet opslaan, dus wellicht is het nodig iets aan te passen, op te slaan, terug aan te passen naar wat het was en opnieuw op te slaan).

Hopelijk werkt alles dan weer naar behoren.

Dank Daniel, ik ga het proberen en laat het weten

Yep, same here, kijken wat het morgen doet :slight_smile: dank voor het troubleshooten iig

Lijkt opgelost, top gedaan!

Hallo Daniel, triggs lijken momenteel weer goed te werken. Nogmaals mijn dank

Goed om te lezen, bedankt voor de terugkoppeling!

Bij mij werkt een van de drie triggs niet meer, heb deze al verwijderd en nIeuw gemaakt maar maakt niets uit. Lijkt te maken te hebben met zonsondergang instelling, als ik een tijd instel werkt het wel