Triggs werken ineens niet meer met Google assistent

Sinds zondag doen triggs van olisto now het niet meer via Google assistent. De app olisto doet ook vreemd, knipperende icoontje, onvolledige afbeeldingen. App olisto opnieuw geïnstalleerd, olisto now opnieuw aan assistent gekoppeld telefoon opnieuw opgestart. Wie weet oplossing. Telefoon Honor 9, Android 9.1. Bedankt

ik heb hetzelfde

Ook bij mij meldt Google assistant sinds gisteravond “het lijkt erop dat Olisto Now nu niet beschikbaar is.”.
Olisto knoppen via de app werken wel gewoon.

Hier ook hetzelfde. iOS 13. Google kan olisto niet bereiken. De app kan vaak olisto ook niet bereiken, bij probeer opnieuw te verbinden in de app gaat het wel (widgets doen het dan ook niet). Fijn als dit opgelost kan worden. Dank.

Ik heb in Google Home [via: instellingen >> meer instellingen >> assistent >> bediening voor in huis >> accounts beheren (rechtsboven)] de koppeling met Olisto verwijderd en daarna weer opnieuw aangemaakt.
Het probleem lijkt daarmee verholpen.
(NB: je moet in Google Home wel “verwijderen” van de koppeling kiezen, want als je “herstellen” van de koppeling kiest dan worden de gegevens uit Olisto nogmaals geïmporteerd en staan er dan dus dubbel in.)

idem hier. ik heb ook net als rikvado de koppeling naar google opnieuw gedaan waarna alles weer werkte.