Triggi wanneer de thermostaat de verwarming inschakelt

App version: __________
Phone OS: ________
Problem description:
Goedendag
Ik zou graag willen dat wanneer mijn netatmo thermostaat aangaat. Mijn radiator ventilatoren die ik met slimme stekker heb aan gesloten kan aandoen.

Ren slimme stekker is dan wel schieten met een kanon op een mug. Je kan beter een pompschakelaar toepassen die ook voor vloerverwarming wordt gebruikt.

Prins Reinier, ik heb 4 radiatoren met speedcomfort ventilatoren. Helaas gaan de ventilatoren pas aan wanneer de watertemperatuur van de warmtepomp 37 graden is, waardoor de regeling niet in balans is bij hogere buitentemperaturen. Ik zou graag willen dat ik via de slimme thermostaat de ventilatoren kan laten aansturen zodat ik de woning op een lagere temperatuur kan laten stoken. Ik zat te denken aan een soort van triggi in de vorm van: Als de temperatuur onder de gewenste temperatuur is dan gaan de ventilatoren, via de slimme stekker aan en ze gaan weer uit, wanneer de temperatuur boven de ingestelde temperatuur is. Of wanneer de thermostaan aangeeft dat hij aan het stoken is dan…

Een pompschakelaar kan je laten inschakelen vanaf zo’n 20*C.
Bovenal wil je niet die fans laten inschakelen bij inschakeling verwarming, maar bij warme radiatoren. Evenals dat je ze wil uitschakelen bij afgekoelde radiatoren, niet wanneer de verwarming uitgaat. Lijkt hetzelfde…is het niet.
Ik kan anders wel helpen met een hobbymatige oplossing middels een Arduino.

Je zou ook een thermoschakelaar kunnen zoeken die schakelt op de door jouw gewenste temperatuur