Triggi Team vraagt: Vergroten van de minimale breedte in Locatie kanaal?

Hi allen,

We werken continu aan de beste ervaring voor de Triggi app en de kanalen die we ondersteunen. Het Locatie kanaal is onverminderd populair maar kost ons soms ook wat hoofdbrekens. Als een trigg met locatie conditie niet goed werkt kan dat meerdere oorzaken hebben. Een ervan is de doorsnee, de radius van het gebied wat je in eerste instantie selecteert. Deze heeft nu een minimum doorsnee van 190 meter. We willen deze op een minimum van 370 meter zetten. Wij verwachten dat locatie triggs dan beter gaan werken.

Nu is mijn vraag, hóe wil jij de locatie conditie het liefste gebruiken? Als we de doorsnede op minimaal 370 meter zetten, wat voor invloed heeft dit op de manier hoe je de trigg wilt gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie!

Frank

Hi @frank ,
Voor mij mag de locatieradius zo blijven. Voor sommige Triggs zag ik de radius liever nog iets kleiner. (bv woning). Je kan nu toch ook al meerdere locaties maken met een grotere radius? Of heeft het groter maken van de radius geen invloed op de werking van de locatie Trigg?
NB na de update werken mijn locatietriggs weer goed. (Android).

Willem

Hoi Frank,
Ik zou juist de radius laag willen hebben; dus als het aan mij ligt graag 190 meter aanhouden.
Hogere radius zou mijn gebruik er van nadelig beïnvloeden ivm mijn afwezigheid vaak wel dichtbij huis namelijk.

Voor mij OK (gebruik het om de SmartTherm op “Niet Thuis” te zetten bij afwezigheid 2 smartphones; lijkt echter nog niet te werken (waar kun je e.e.a. checken?).
Gr. Coen

Ideaal zou de locatie radius een variabele hebben die je zelf per Trigg in kan stellen. Voor mij zou een grotere radius nadelig zijn, dus ik zie deze het liefst op 190 meter staan. (of ik moet de trigg’s ombouwen om te kijken naar het wifi netwerk)

Ik gebruik het locatiekanaal om lampen aan/uit te zetten en kantooruren bij te houden.

Hi Bas, als je de locatie instelt kun je zelf al de radius kiezen. Door in en uit te zoomen op het kaartjes verklein of vergroot je de radius.