Triggi en Tahoma

Hallo.
Ik ga deze week Triggi uit proberen en ik vroeg me af of er binnen kort ook een koppeling komt met Somfy’s Tahoma?

Ik heb heel me huis Vol met spullen van Tahoma.

Dus vandaar de vraag.

Ben benieuwd.

Hi en welkom bij Triggi :wave:

Fijn dat je Triggi gaat proberen. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. We hebben via KlikAanKlikUit wel een koppeling met de Somfy zonneschermen, maar (nog) geen directe koppeling met Somfy. Wellicht gaan we deze in de toekomst wel ondersteunen. Ik zet het op de lijst bij de ontwikkelaars. Wat altijd helpt is als klanten bij de leverancier aangeven dat ze graag een koppeling met Triggi willen :wink:

Fijn weekend!
Frank Meeuwsen

1 like

Hallo Frank. Ik val net binnen in een dipje denk want ik krijg me toon niet gekoppeld… Ook gingen gisteren toen ik weg ging en me vriendin op de bank zat alle Hue lichten uit… Dus de eerste ervaringen moeten nog een beetje bij geschaafd worden maar dat komt vanzelf goed.

Ik Quote even je reactie. Ik denk namelijk dat de koppeling met somfy erg gewenst kan zijn voor veel mensen. Zet hem maar ver boven aan haha.
Ik heb goede contacten met Somfy dus ga zeker dit aandragen :grin:.

Hallo Frank, ja klopt dat helpt. Somfy staat er voor open en is geïnteresseerd. Een belletje en een kop koffie kan soms wonderen verrichten.

(Moderator: Telnr verwijderd want niet relevant voor publieke discussie)

en dan even vragen naar de sales afdeling.

Hier nog een somfy gebruiker die best wel een koppeling ziet zitten.

1 like

Hier nog een somfy gebruiker

1 like

En hier nog een Tahoma bezitter die graag zijn rolgordijnen ziet sluiten als Toon een bepaalde temperatuur registreerd :+1:t2: