Triggi-connect verwijderen werkt niet?

HI,
Ik heb als eerste Triggi-connect een verkeerde aangemaakt, en wil die nu graag verwijderen. In de app interface zie ik wel een vuilnisbakje, maar ik kan er niet op klikken.

Is dat een brug, of moet ik iets anders doen alvorens een item verwijderd kan worden?

Groet!
Marijn

Hoi, als ik een Trigg wil verwijderen in de app dan tik ik op de Trigg en kom dan bij Trigg details waarna ik rechtsboven drie puntjes zie en daarmee de keus krijg voor Bewerken, Share en Verwijder.
Zo ziet dat er bij mij uit.
Wat je zou kunnen proberen is je smartphone een keer uit en aanzetten en het nog eens proberen.
Groet, Theo.

Klopt dat zie ik ook en dat werkt prima.

Maar dat is de Trigg interface, en niet de Triggi-connect…

Triggi Connect is een beschikbaar kanaal om een connectie naar derden, in mijn geval mijn Iungo te maken. Daar heb ik er nu drie van gemaakt, en de eerste is fout… wil ik verwijderen, klik op het potloodje om te editen, maar de vuilnisbakjes blijven grijs.

Groet!
Marijn

Hoi Marijn, zo maar een idee: kan het zijn dat je dmv edit nog gegevens moet aanvullen of corrigeren juist omdat de Trigg fout is?
Kun je de bij goede Triggs wel het vuilnisbakken zien als bruikbaar.
Groet, Theo.

Nee, ik heb nu 3 zgn connectors. klik ik op het potloodje, dan verschijnt achter alle 3 een vuilnisbakje, alle 3 niet bruikbaar.

Zal wel een bugje zijn denk ik?

Hoi Marijn, daar ziet wel naar uit.
Nu wachten dat Triggi dit oppakt.
Groet, Theo.

Hi @MarijntHvdB en @Yobotje

Triggi Connect is een kanaal wat qua interface en mogelijkheden nog steeds in ontwikkeling is. We hebben eerst een versie gemaakt om Connectoren te maken. Het wijzigen en verwijderen van Connectoren staat op onze lijst om mogelijk te maken.

In de app kun je bij andere kanalen wel onderdelen verwijderen, zoals een locatie of een voetbalclub. Die mogelijkheid is om technische redenen al wel aanwezig bij Triggi Connect maar is inderdaad nog niet actief.
Op zich kan het geen kwaad om de Connectoren te laten staan maar vanuit een organisatorisch oogpunt is het handig om er zelf de controle over te houden.

Hopelijk zijn jullie vragen zo beantwoord? Anders hoor ik dat graag natuurlijk.

Groet
Frank Meeuwsen

Helder Frank, er wordt aan gewerkt. uitstekend en bedankt.

Duidelijk Frank, bedankt voor je reactie.
Groet, Theo.