Trigger voor TodoIst channel kan niet worden geactiveerd

Ik zag dat er een nieuw channel beschikbaar is voor Todoist (geweldig!).

Direct gepoogd een nieuwe trigger aan te maken (Nexus 6P, Oreo 8.1).

In eerste instantie ging dat niet goed. Vermoedelijke oorzaak een update van Android. Na een reboot van de smartphone kon ik een paar stappen verder komen.

Echter als ik de volgende trigger wil aanmaken:

When

  • Todoist any task is completed in todoist

Then

  • Turn [Hue color Alert Lamp (mijn naam)] on
  • De volgende Add then is niet beschikbaar, dus niet mogelijk een andere actie op te geven, b.v. blink light

Vervolgens I’m done, name it

Geen enkele actie op “Activate this trig”. De button reageert niet.

De trigg kan ik niet bewaren en alleen discard is de manier om eruit te komen.

Grts Rob

Hi Rob

Tof dat je Todoist gebruikt! Je doet niets fout, er lijkt een kleine bug in de app te zitten voor het opslaan van triggs. We hebben deze al gefixt en zal in de volgende update zitten later vandaag.

Frank

PS: Kun je wel andere triggs maken en opslaan? Dus zonder Todoist?

Hoi Frank,

Geprobeerd. Heb ook een probleem met een test trigg als tijdstip dan set Hue light color.

De Hue light wordt niet getoond in de als conditie. Krijg wel de melding name trigg maar die werkt niet.

Grts Rob

Nieuwe versie geïnstalleerd. Geen verbetering, kan Trigger niet activeren.

Geprobeerd:
If todoist task completed

Conditie then set Hue light on dat lukt, als ik een tweede conditie wil zetten set Hue light color dat lukt niet.

Vervolgens geprobeerd set Hue light on, dan send email die lukt wel. Lijkt erop dat je dus maar 1 Hue conditie kan opgeven.

Uiteindelijk stopt het omdat de trigger niet geactiveerd kan worden.

Andere trigger geprobeerd als tijd dan send email. Dit lukte vanmiddag niet om deze te activeren. Deze trig werkt nu wel. Dus activatiecode en ontvangst email (workaround voor notificatie die nog steeds niet werkt op mijn Nexus 6P) en de app is niet te installeren op een Pixel C.

Samenvattend er is een bug met het activeren van todoist triggers.

Grts Rob