Trigger door Mail

Ik maak gebruik van HIKvision beveiligingscamera’s deze kunnen een trigger geven bij beweging dmv contact, mail, of FTP. Op het contact kan ik natuurlijk weer een draadloze zender knopen. Is er een andere mogelijkheid om Olisto een trigger te geven.

Als de connector ook mail kan ontvangen dan zou met de extra code in het onderwerpregel de actie geactiveerd kunnen worden. Daarmee wordt de connector nog universeler.

Ik ben hierin geïnteresseerd omdat ik ook twee Hikvision buiten-camera’s heb.
Is er een Olisto of KaKu connector voor Hikvision?
HSA1963, wat bedoel je juist met “Op het contact kan ik weer een draadloze zender knopen…”

Welke extra code zou je in de onderwerpregel kunnen zetten, opdat er een actie in Olisto gecativeerd kan worden?

Je zou het contact van de kamera kunnen aansluiten op een ACDB-7000B DRUKKNOPZENDER van kaku en daar je ics2000 mee aansturen. Ik vind het een houtje touwtje manier als je ook een andere actie op ip basis zou kunnen doen.

Ik heb inmiddels naast Hikvision ook andere sensoren die E-mail kunnen versturen dus ik denk met een mogelijkheid van E-mail direct een breed scala aan apparatuur kunnen schakelen

Juist een waaier van mogelijkheden gaat open indien mail-input kan geïnterpreteerd worden…
Nu nog afw8n wat het Olisto-team prio aangeeft.

Zeker een leuk idee waar interessante mogelijkheden uitkomen. Al is het nog niet zo makkelijk om 1,2,3 in ons platform te implementeren. Toch zal ik het aankaarten en ik zal updates geven in deze thread!

1 like

Remy,

Dank voor je feedback. Mocht je nog meer input willen of support in het mee denken neem dan gerust contact met mij op.