Trigg storing op 20-7 19:45

Is er een storing op dit moment met Triggi?
Mijn Triggs geven geen last Activity weer en een van de Triggs die om 19:45 een stekker had moeten schakelen via Toon heeft wel de Pushmelding gestuurd maar niet de stekker geschakeld.
De Now widget button deed wel zijn werkt maar veranderde niets aan de Last Activity weergave zowel bij de tijd gestuurde Trigg als bij de Now getriggerde.
Groet, Theo.

Eerlijk gezegd heb ik nog nooit iets bij de Last Activy zien staan. Is ook nog steeds een open vraag aan Triggi.

Voor mij is dat een manier om te checken en is steeds gevuld echter nu om 00:15 nog steeds niet.
Er is duidelijk een probleem.
Groet, Theo.

Sinds jouw opmerking verschijnt er bij nu ook pas deze Activity info. Alleen de volgorde van de acties is niet gesorteerd op tijd dat de acties gestart zijn.

Hoi Rob, bij mij is daar waar de Last Activity’s wel zichtbaar zijn, bij zonsondergang bijv, wel gesorteerd maar bij de andere nog steeds geen Last Activity’s nog steed leeg.
Ook geen reactie van Triggi hulp…

Daar ben ik hoor. Hulp van Triggi zelf.
De vakanties zijn begonnen in het land, daardoor kan een reactie wat langer duren.

Een paar week geleden hadden we een korte storing bij de zonsopkomst en ondergang. Maar inmiddels hebben we geen bekende storingen.

Dat je geen log van de trigg ziet is me niet bekend. Hier bij mij werkt alles prima.
Het kan wel eens helpen door de app opnieuw te starten. Odf anders een trigg uit te zetten en weer aan te zetten.

Hoi Patrick, je twee tips hebben geen succes.
Vanmorgen heb ik nog email contact gehad met Jelmer, jouw collega.
Wellicht handig even met hem af te stemmen.
Groet, Theo.

Zoals ik met @Yobotje besproken heb werken alle triggs gewoon. Alleen met de Last Activity’s zijn wat problemen. Deze zullen opgelost zijn met de volgende update!