Trigg storing met zonsondergang

Hoi Support, vanavond (maandag) heeft mijn zonsondergang Trigg niet gewerkt. Hij stond op 20 minuten voor zonsondergang en na wijziging naar 10 minuten had dit verder geen effect.
Wat is hier mis?
Groet, Theo.

Het heeft onze aandacht! We hadden al iets gemerkt.

Hier het zelfde probleem.

Hier ook hetzelfde probleem.

yep hier ook

Dank allen voor de meldingen. We hebben de fout ontdekt en pakken dit vandaag op om in orde te maken. Onze excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

1 like

Hoi Frank, ook de zonsopkomst heeft het niet gedaan vanochtend.
Groet, Theo.

Tja…Het lijkt vandaag alsof de zon zich helemaal niet laat zien :cloud_rain::cloud_rain::cloud_rain: maar wel vervelend dat het niet goed werkt. We hebben de afgelopen dagen wat vervelende storingen gehad rondom zonsopgang/zonsondergang en de triggs met tijd. Ondervinden jullie nog steeds problemen met deze triggs of werkt alles weer naar behoren? Volgens onze systemen en eigen tests zou alles weer “back to normal” moeten zijn maar ik check het graag met jullie!

Frank

Hier is alles goed gegaan met op tijd en zon gestuurde Triggs.
Groet, Theo.

1 like

Triggi Now heb ik afgelopen dagen ook problemen mee gehad. Als ik de App opende kreeg ik geen Triggs te zien. Ik zal vanavond even testen of de buttons weer werken.

Alles lijkt weer normaal te werken

1 like

De storing die we hadden is inderdaad weer opgelost.
Fijn om te horen dat het het ook weer Ă©cht doet.

Het openen van Triggi waarbij er geen Triggs zijn gebeurd ook regelmatig in mijn Beta.
Opnieuw openen lost het ongemak op. Wellicht een puntje van aandacht voor de beta.
Groet, Theo.

Ik ook het zelfde probleem