Trigg meedere keren aangestuurd

App version: 2.27.0________
Phone OS: 13.4.1____
Problem description:
Als ik een trigg aanmaakt met weer conditie onbewolkt en een tijd tussen bijv. 13.00 en 19.00 om de screens via klikaanklikuit naar beneden te sturen waarom wordt dat ongeveer ieder uur herhaalt? terwijl 1x naar beneden voldoende is? Het is niet altijd om het uur soms zit er meer tijd tussen.
Wie kan mij helpen aan een oplossing hier voor, het is namelijk lastig als ik denk ik doe zo omhoog als even later Oslito denkt ze moeten weer naar beneden krijg je Jojo effect

Dat komt omdat het niet altijd onbewolkt is. Het kan tijdelijk bewolkt zijn…vervolgens kan het weer onbewolkt worden met als gevolg dat je zonwering weer wordt aangestuurd.
Ik heb zelf een voorwaarde dat 's morgens wordt bepaald of de zonwering uit moet…dit op basis van max.temp. verwachting. Ook kan je ervoor kiezen een Olisto Connector te gebruiken. Wanneer de zonwering wordt aangestuurd maak je bijvoorbeeld je connector 1. Hierna zal de zonwering niet nogmaals worden aangestuurd.

Overigens: met KAKU is dat toch geen probleem? Als je zonwering al naar benden is, maakt het toch niet uit als 'ie dat nogmaals doet?

Hallo, het verhaal snap ik wel en dat kaku meedere malen wordt aangestuurd en niks uitmaakt snap ik wel.
maar dat het de hele dag onbewolkt is en toch meedere malen wordt aangestuurd, nee dat snap ik niet
als het tussentijds bewolkt is snap ik het wel

als ik een trigg aanmaakt met weer vandaag kan ik alleen zonnig kiezen en niet onbewolkt
en bij weer nu alleen onbewolkt en staat zonnig er niet tussen, wat is het verschil?
trouwens trigg zonnig heeft dit jaar nog niet gewerkt vreemd?

je moet me trouwens even uitleggen hoe ik een connector maak, snap veel maar dit voor mij even te veel

Hier is de uitleg