TRIG is er ineens mee gestopt

Ik heb een aantal TRIGS die ik al zo’n 2 jaar gelelden gemaakt hebt. Werken dus altijd prima. 1 trig stopte zo’n 2 maanden geleden ineens. Kon toeval zijn. Trig dus 1 op 1 opnieuw ingeklikt en werkt weer. Nu heb ik sinds 6 aug weer een trig die er ineens mee opgehouden is. Hebben trigs een verval datum? Dit is ook zo’n trig die ik niet kan delen.

Vertel eens wat ie zou moeten doen.

Of het nu komt door de copy die ik nu gemaakt hebt, maar sinds gisteravond werkte de originele trig ook ineens weer. Dus kan gesloten worden. Ik hou hem in de gaten mocht het er weer mee stoppen.

Hier sinds dezelfde datum hetzelfde probleem. 3 trigs die op locatiebasis zouden moeten werken doen het niet meer. En ja, ik weet dat olisto enkel kan werken met de info die het aangeleverd krijgt door de telefoon, maar wel.straf dat 2 andere apps die op dezelfde telefoon draaien, en dus dezelfde locatievoorziening gebruiken wel feilloos blijven werken.
Voor mij is het nu zelfs zo ver dat ik ga beginnen met kaku producten te gaan vervangen, zodat ik die olisto kan buitenflikkeren. Ik heb het helemaal gehad. Das idd elke paar maanden dat het stopt met te doen wat het moet doen.

Omdat deze discussie nu in meer dan 3 posts tegelijk loopt, heb ik even een enkele samenvattende post gemaakt waar vanaf nu alle updates worden weergegeven en ook een transparante uitleg van onze planning. Gaarne verwijs ik jullie daar naartoe. Dit topic wordt voor nu gesloten.