Toon op weg zetten als schuifpui open staat

Ik wil dmv een deur switch op mijn schuifpui Toon bij een geopende pui op " weg" zetten zodat als de zon uit de kamer is en het binnen kouder wordt de CV niet onnodig aanslaat.
Herkent iemand dit en heb je een oplossing ( type switch).

Ron

Dat kan ook met Honeywell Evohome in een eigen regelingetje…De thermostaatknop kan een koudeval detecteren, of je kan de thermostaatknop voorzien van een raaam/deurcontact…

Hmmm, dank voor je snelle reactie.
Ik zat zelf eigenlijk aan de mogelijkheid te denken van een KlikaanKlikuit deursensor die bij openen detecteert wat de stand van de Toon thermostaat is.
Ik weet alleen niet of de sensor als trigger kan worden gebruikt ( icm een ics 2000 van kaku)

groet,

Ron

De KaKu sensoren zijn (nog) niet als condities/triggers te gebruiken helaas…

Hoi Frank,

jammer, nog ideeën voor een alternatief?

Gr Ron

Op dit moment ondersteunen we nog geen enkele sensor, dus dat wordt lastig. Je zou wellicht zelf iets in elkaar kunnen knutselen met Triggi Connect als je daar in thuis bent? En misschien is het Weer kanaal een alternatief? Of zonsondergang met een offset? Ligt een beetje aan de situatie en de ligging van je tuin. Dat kan ik moeilijk beoordelen…

Ik ga een en ander uit proberen, maar als de kaku sensors kunnen triggeren dan hoor ik het tzt graag.

gr ron