TOON koppeling ligt er (bij mij?) uit sinds vrijdag 3 apr 2020

Ik krijg geen nieuwe data meer binnen uit TOON sinds vrijdag 3 apr 2020. Vanuit de TOON app zelf werkt wel alles normaal. Komt wel vaker voor dat TOON het gewoon niet doet in het weekend, maar in dit geval dus de koppeling OLISTO naar TOON.

En heb je wel een actief Toon abonnement?

Anders zou de TOON app het toch ook niet meer doen? Die werkt dus prima. Dus ja, ik heb (helaas) nog steeds een abo.

Tussentijdse update. Zie dat hij vannacht wel weer even kort data heeft binnengekregen, want hij geeft nu SLAPEn aan. Het lukt me ook om vanuit OLISTO acties op de TOON uit te voeren. Ik krijg alleen geen data meer binnen. Dus hoeveel stroom er gebruikt wordt, huidige temperatuur is dus de waarde die het uren gelden was, etc. Beetje eenrichtings verkeer dus.

Hmm, de koppeling is nog steeds niet hersteld. Als ik dus een triggi maak met hierin wat values die ik terug zou moeten krijgen van de TOON, dan blijft deze oude data tonen. Sturen van data naar TOON werkt dus wel. Maar als je dus een triggi hebt waarbij hij dus eerst controleerd wat de huidige setting is, dan gaat dit nu dus behoorlijk fout.

Bij mij het zelfde verhaal sinds 3 april
als ik de toon bedien via telefoon of de toon zelf werkt er niks
de rest binnen Olisto werkt bij mij wer

Weer een dag verder. En het lijkt wel alsof ik i.p.v. bijna realtime data uit de TON, nu eens per dag een update krijg. Want de info die ik zie is wel iedere dag anders. ZOu toch fijn zijn als 1 van de beheerdere hier eens even naar kan kijken.

Rectificatie als ik het alarm op mijn huis zet werkt de Toon wel en gaat mijn verlichting wel uit .
ik bedien mijn alarm via de Keypad en dat werkt allemaal .
het werkt bij mij niet als ik de Toon op Comfort zet, dan reageert alleen de temperatuur
alleen de philips hue niet

Inmiddels response van Olisto. En ze hebben het probleem verholpen. Dus deze kan dicht.