App version: __________
Phone OS: ________
**Problem description: toon kanaal geeft een error bij verbinden ligt dat bij jullie?
Ik bedoelde het toon kanaal in de olisto app daar stond ook een kruis, maar inmiddels is ie weer groen
Ik heb ook het probleem dat Toon niet meer met Home ‘verbindt’. Heb alles stappen uitgevoerd, maar bij stallatie door home krijg ik de melding:
'geen compatibele apparaten in Toon Sma…
Misschien moet je deze apparaten eerst instellen met Toon smart thermostat. Als je al apparaten hebt ingesteld, ondersteunen ze Google Home misschien niet. In andere gevallen zijn apparaten misschien niet beschikbaar door een tijdelijke fout. Wacht een paar minuten en probeer het opnieuw’
Voorheen heeft de Toon altijd met Olisto via Google Home gewerkt. Heb in Olisto de Toon ingesteld en via Home via apparaat toevoegen ‘Toon Smart Thermostat’ geïnstalleerd. Krijg dan bovenstaande melding.
Het rare is dat Toon wel in Home zichtbaar is, maar off-line. Wanneer ik de koppeling ongedaan wil maken, doet Home alsof hij dat doet en zou Toon weg moeten zijn, maar hij staat er nog steeds een kan ik de koppeling weer verwijderen (dat ie dus weer niet doet).
Wat kan ik doen om Toon werr werkend in Goole Home te krijgen?