Toon en Tado koppelen

Beste,

Ik ben momenteel aan het onderzoeken of er een mogelijkheid is om mijn Toon thermostaat samen te laten werken met Tado slimme thermostaatkranen. Dus zonder de Tado thermostaat.

Wat ik voor ogen heb is een regeling waarbij ik alle radiatoren individueel kan bedienen. En hierbij ook de Toon kan blijven gebruiken.
Alle benodigde kranen moeten nog worden gekocht, ben dus nog niet merk/type gebonden als er succes met andere merken verkregen is.

Groet, Marcel

Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar gezien je met de starterskit de radiatoren kan gebruiken zonder CV, zou je ze wel kunnen gebruiken om de verwarming te stoppen (is de kamer op temperatuur of als je weg bent van huis) en in theorie te starten als je thuis bent en dat richting toon gebruikt). Of je toon kan laten stoken als de verwarming aan moet weet ik niet…
Hopelijk kan iemand anders je beter helpen, maar dacht dat één antword beter zou zijn dan géén.

Iig is er een tevredenheidsgarantie… dus lukt het niet dan geld terug (binnen tijdslijnen)

Hoi Marcel, ik ben hier ook naar op zoek.

Je zou toch alle radiatoren kunnen voorzien van een slimme thermostaatkraan welke samenwerkt met Olisto in combinatie met b.v. Google home, deze laat alle kranen sluiten en de gewenste kraan b.v. in de kinderkamer openen. Met een trigger laat je dan verwarming via de Toon starten en stoppen als de gewenste temperatuur is bereikt??