Toon condition scherm leeg

Hallo,
ik ben nieuw hier. Ik zou graag wat willen programmeren via de Toon en Hue.
Als ik een trigg probeer te maken dan blijft het hele scherm ‘Toon’ leeg. Ik gebruik een Nexus 10 tablet, op mijn Motorola G3 krijg ik precies hetzelfde effect.
Doe ik iets fout?

Ik zag een ander bericht van 2 weken geleden met hetzelfde probleem. Daar staat helaas geen oplossing. Ik maak een eigen topic omdat ik op andere fora heb ervaren dat het niet wordt gewaardeerd als er wordt aangehaakt. (Sommigen zeggen ‘gekaapt’) Ik moet nog even ontdekken hoe de gemeenschap hier werkt.

Gisteravond gaf het scherm wel opties. Voorzover ik weet heb ik niets veranderd, dus geen idee hoe het komt. Maar in elk geval werkt het nu.

Hi en welkom @Wad-Seekers :wave:

We zoeken met z’n allen nog een beetje uit hoe de gemeenschap hier werkt. De ervaring leert dat het veelal gaandeweg zijn eigen vorm krijgt. Fijn dat je melding maakt van je issue! En tevens fijn dat het al is opgelost. We merken de laatste tijd vaker dat er op onverklaarbare wijze lege schermen komen. Het moeilijke is dat het niet altijd is te reproduceren en je dus lastig achter de oorzaak kunt komen. We maken voorzorgsmaatregelen die hopelijk er voor zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. Maar je weet soms maar nooit met software…

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen