Tijdlijn Agenda Punten

Hallo Triggi,

Als ik alle topics zit te lezen zie ik elke keer de reactie " dit staat hoog op onze agenda".

Wellicht is het leuk ( uit ervaring met andere sites ) om de agenda openbaar te maken.
Dit door middel van een tijdlijn . Tijdlijn kan je dan verdelen in 3 categorieen.

  1. Coming soon. ( dingen die ontwikkeld zijn getest worden of niet werken waar op korte termijn een bugfix voor komt )
  2. In progres ( logies… Nieuwe dingen die geïmplementeerd worden…)
  3. Thinking of. ( dingen waar van je zeker weet die ooit in triggi gaan komen maar nog ontwikkeld moeten worden)

Dit uiteraard zonder datums omdat we jullie ook niet vast willen pinnen op een datum maar dan weten we wat als eerste komt.
Lijkt me erg leuk.

Hoi Paul,

Tom hier, degene die als ‘product owner’ continu bezig is met het prioriteren. Dank voor je suggestie. Waar ik zelf hierover twijfel heb, is dat iets toch snel als een belofte gezien gaat worden als we iets als ‘coming soon’ neerzetten en het daarna toch een lagere prioriteit geven. Ook gaan veel verzoeken over nieuwe kanalen, waarvan wij er ook veel hoog op ons wensenlijstje hebben staan, maar waarbij we de andere partij dan ook wel moeten overtuigen om met ons te willen koppelen. En soms willen ze met ons koppelen, maar hebben die partijen nog geen goede interface (API). Andersom gebeurt uiteraard ook: dat we juist heel snel met nieuwe functionaliteit of kanalen komen, die we een paar dagen eerder nog helemaal niet voor ogen hadden.

Welke sites heb jij goede ervaring mee m.b.t. de tijdlijn?

Groet, Tom.

Hallo @Tom

Citaat:
Waar ik zelf hierover twijfel heb, is dat iets toch snel als een belofte gezien gaat worden als we iets als ‘coming soon’ neerzetten en het daarna toch een lagere prioriteit geven

Coming soon, Is Coming soon dus dingen die echt op korte termijn worden toegepast. Dit zijn dingen die Af zijn en wachten op de eerst volgende update.

Citaat
Ook gaan veel verzoeken over nieuwe kanalen, waarvan wij er ook veel hoog op ons wensenlijstje hebben staan, maar waarbij we de andere partij dan ook wel moeten overtuigen om met ons te willen koppelen. En soms willen ze met ons koppelen, maar hebben die partijen nog geen goede interface (API).

Dit zou dan komen in het stukje Thinking of.
Ideeen die er zijn of hebt. Koppelingen die openstaan enz enz het geen wat je zelf aangeeft.

Je laatste zin omschrijft het geen dat in Progress is. Dingen waar je 100% zeker van bent die komen en niet in die volgorde of in die prioriteit maar die gewoon 100% komen in de app. Wanneer… Dat weet niemand maar het is In progress.

Verder komt deze ervaring oa van de site van www.Snelstart.nl
Helaas hebben die sinds een aantal maanden een nieuwe site waar dit niet meer op te zien is… Erg jammer maar Tijdens de ontwikkeling van de bank koppeling van dit boekhoudpakket heeft menig gebruiker van het pakket de voortgang van hun bank koppeling kunnen volgen.

Denk ook dat als je er duidelijk bij zet dat het ter indicatie is en vooral geen tijden datums of oplever data bij zet het een hele leuke tool is