Thermosmart koppeling

Ik zou graag via de Olisto app mijn thermosmart een actie laten uitvoeren, dit lukt echter niet…

Ik kan het thermosmart account koppelen maar ik kan de thermosmart niet koppelen als actie (staat niet in de lijst).

Blijkbaar ziet ie de thermostaat niet(?)

Jullie een idee waar het fout zou kunnen gaan?

(Ik gebruik versie 2.25.0 van de Olisto app)

Beste Jos, an je even controleren of je thermostaat in de apparatenlijst staat. Als je gaat naar Meer --> Kanalen --> Thermosmart, dan zou je daar je apparaten moeten kunnen zien. (Mits deze wordt herkend door Olisto)

Zo niet, laat het even weten, dan gaan we kijken of er aan onze kant iets misgaat!

Hai Remy,

Bedankt voor je reply. Ik zie daar geen apparaat staan…

Als ik een gedeelde thermosmart trigg scan zie ik achter thermosmart verbonden staan maar er onder ook in rood “geen thermostaat gevonden”

Een ander dingetje; Als ik een trigg wil maken stel ik eerst “als” in en daarna “dan”. In de lijst onder “dan” vind ik thermosmart niet dus druk ik op zoeken. Daarna loopt de app “vast” (ik kan niks zoeken en kom niet meer uit dat scherm)

Alvast bedankt

Mvg Jos

Hoi Jos,

Dat vastlopen is verholpen in de nieuwste versie van de app, dus als je even zou kunnen updaten? Daar zal je ook een betere melding krijgen van waarom we je het kanaal niet kunnen laten zien. Dit is allemaal omdat we jouw thermostaat niet kunnen zien. Waarom dat laatste zo is weten we nog niet. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met daarin je inlognaam/email waarmee je inlogt bij Olisto? Dan gaat een collega van mij er even achteraan!

Remy,
Ik krijg de melding dat ik jou geen bericht kan sturen :thinking:

Heb jou een bericht gestuurd. Als het goed is zou die melding nu niet meer moeten gebeuren

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik kan het koppelen maar geen actie.
Hij geeft aan thermostaat niet gevonden.

Wat ik doen?

Hoi Janina,

Kan je mij een privebericht sturen met daarin heb emailadres waarmee je aan Olisto gekoppeld bent? Dan kan een collega van mij er even naar kijken.

helaas heb ik hetzelfde probleem ook.

Excuus voor het late antwoord. Het probleem is nog steeds in behandeling. Er zit een fout in de informatie die we van thermosmart krijgen. Wij zijn met themosmart in contact. Helaas gaat dat traag, zoals vaak bij een corporate structuur. We houden jullie hier op de hoogte.

@Rinus_Reeders @Janina @wysiwyg

Helaas moet ik melden dat het probleem bij thermosmart ligt en zij niet op zoek willen gaan naar een oplossing. Wij zullen het kanaal beschikbaar houden voor mensen waarvoor het wel werkt. Wij zullen echter geen support kunnen bieden zolang thermosmart zich afzijdig houdt. Ik kan enkel als advies geven dit bij thermosmart aan te kaarten.

Als ik Kodjo moet geloven dan wil Thermosmart juist wel meewerken aan een werkende koppeling. Ik vindt het kinderachtig als twee partijen niks andrrs doen dan naar elkaar wijzen met de vinger. Ik heb een thermostaat gekocht van 250 euro waar op de site een koppeling met olisto wordt beloofd. Op jullie site wordt dezelfde belofte gedaan. OK, er is een koppeling maar daar houdt dan ook alles op. Zelfs de meest simpele taak laat nog geen Thermosmart mogelijkheid zien. Wordt het niet eens tijd dat beide partijen tot inkeer komen en met elkaar het gesprek aan gaan? Ik voel me knap genaaid door jullie allebei. Ik bedoel je zorgt dat het werkt of je haalt het allebei van je site af. Ik had voor hetzelfde geld een Google nest kunnen kopen, nu zit ik met een duur apparaat dat evenveel mogelijkheden heeft als de oude analoge Honeywell met het kwikbuisje,zie bijlagen voor de reactie van Thermosmart. Volwassen mensen zijn jullie hoor. ! gm|230x500

Het e-mail adres waarop ik thermosmart wel kan bereiken is; support@thermosmart.nl
Hoe moeilijk kan het zijn. Doe er wat aan svp