Thermosmart koppeling

Ik zou graag via de Olisto app mijn thermosmart een actie laten uitvoeren, dit lukt echter niet…

Ik kan het thermosmart account koppelen maar ik kan de thermosmart niet koppelen als actie (staat niet in de lijst).

Blijkbaar ziet ie de thermostaat niet(?)

Jullie een idee waar het fout zou kunnen gaan?

(Ik gebruik versie 2.25.0 van de Olisto app)

Beste Jos, an je even controleren of je thermostaat in de apparatenlijst staat. Als je gaat naar Meer --> Kanalen --> Thermosmart, dan zou je daar je apparaten moeten kunnen zien. (Mits deze wordt herkend door Olisto)

Zo niet, laat het even weten, dan gaan we kijken of er aan onze kant iets misgaat!

Hai Remy,

Bedankt voor je reply. Ik zie daar geen apparaat staan…

Als ik een gedeelde thermosmart trigg scan zie ik achter thermosmart verbonden staan maar er onder ook in rood “geen thermostaat gevonden”

Een ander dingetje; Als ik een trigg wil maken stel ik eerst “als” in en daarna “dan”. In de lijst onder “dan” vind ik thermosmart niet dus druk ik op zoeken. Daarna loopt de app “vast” (ik kan niks zoeken en kom niet meer uit dat scherm)

Alvast bedankt

Mvg Jos

Hoi Jos,

Dat vastlopen is verholpen in de nieuwste versie van de app, dus als je even zou kunnen updaten? Daar zal je ook een betere melding krijgen van waarom we je het kanaal niet kunnen laten zien. Dit is allemaal omdat we jouw thermostaat niet kunnen zien. Waarom dat laatste zo is weten we nog niet. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met daarin je inlognaam/email waarmee je inlogt bij Olisto? Dan gaat een collega van mij er even achteraan!

Remy,
Ik krijg de melding dat ik jou geen bericht kan sturen :thinking:

Heb jou een bericht gestuurd. Als het goed is zou die melding nu niet meer moeten gebeuren

Ik heb hetzelfde probleem.

Ik kan het koppelen maar geen actie.
Hij geeft aan thermostaat niet gevonden.

Wat ik doen?