Temperatuur werkt niet temperatuur okisto now

App version: 2.36.4________
Phone OS: 18.3.1__
Problem description:
Olisto weer in trigger gebruikt onjuiste temperatuur in Utrecht. Geen idee hoe koud de app denkt dat het is. Als ik een sms trigger maak bij temp <-3 doet hij dat nu ook. Terwijl het boven nul is.

Uitgebreid gecheckt. Hij geeft nu -3 aan terwijl het buiten +3 is. Ik gebruik de temp als vorsttrigger dus dit is niet heel handig nu

Laatste keer dat weer kanaal werkte was 2 februari 2025

Dat kan ik bevestigen. Ik gebruik een trigger op het weer-kanaal en vraag af op “bewolkt” om mijn verlichting eerder aan toedoen.
Sinds 2 februari wordt die trigger niet meer afgegeven.

Wij hebben een triggi die het vogeltje in de klik aan klik uit deurbel afspeelt en een push berichtje stuurt om 20u als het s’nachts gaat vriezen. Die doet 't ook al sinds begin februari niet meer. Last activity was inderdaad 1 februari.
Gebruiken jullie de 'weather [new] of de oude nog?

We gebruiken zelfde weer kanaal.
Ik heb een test button gemaakt die een pop up aangeeft wat de temperatuur is. Helaas altijd -3

Het probleem zit em, net zoals eerder, juist in de ‘weather [new]’. Toen die net uit was, jaren terug, gaf die ook lange tijd ‘unknown’ waardes of sterk afwijkende waardes.
De andere, legacy, doet het wel, maar heeft andere locaties. Waarschijnlijk andere weerstations op andere geografische locaties.

Het werkt weer. Olisto heeft t gefixt. Dank