Telefoon push melding werkt maar op 1 telefoon

hi ik en mijn vriendin zitten gezamelijk op een triggi account. Ik heb een push melding ingesteld dat als er gescoord wordt ik dit te zien krijg op mijn telefoon. Dit werkt. Alleen mijn vriendin ontvangt deze melding niet. De overige dingen gaan wel goed :slight_smile:

Misschien een domme vraag. Heb je in de Trigg die de pushmelding geeft ook de telefoon van je vriendin geselecteerd. Je kan namelijk aangeven naar welke telefoons de pushmelding gestuurd moet worden.

Ik zie deze oplossing niet. Ik kan alleen push melding selecteren. Niet naar een specifieke tel

Vreemd. Als ik de pushmelding selecteer en vervolgens aangeef welke tekst verzonden (gepushd) moet worden en “gebruik deze actie” selecteer kom ik bij het scherm waarbij ik kan aanvinken naar welk aapparaat de push melding moet worden verzonden.
Zijn jouw beide toestellen wel verbonden met de app. Zie in de app bij meer - verbonden toestellen!

Heer u is een held :sunglasses:. De knop gebruik deze actie voelde voor mij als een logische laatste stap. Zeg maar de OK button. Toch nog even de beschreven stappen doorlopen en idd er was nog een extra scherm :+1:t2::+1:t2:

1 like

En nu maar hopen dat je club vaak scoort…::hugs: