Storing Triggi app?

Is er een storing op zondag 9 juli om 20:40 in de bereikbaarheid en werking van de widgets van Triggi app?
Groet, Theo.

Het werkt weer om 21:06.
Groet, Theo.

Hi @Yobotje

Voor zover wij kunnen zien is er rond dat tijdstip geen storing aan onze kant geweest. Ik kan op dit moment moeilijk inschatten wat er aan de hand kan zijn. Mocht het zich weer voor doen, schroom niet om ons ook een bericht te sturen via de in-app chat. Die krijgen we direct binnen. Ik ga kijken hoe we berichten hier beter en sneller kunnen opvangen. Op dit moment is het forum voor ons nog niet dé plek om vol-continu in de gaten te houden.

Groet
Frank Meeuwsen

Hallo Frank, ondanks dat ik een goede internet verbinding had kon ik niets met de Now triggs en ook kwam ik niet in de app. Even tevoren waren wel enkele tijd gestuurde triggs uitgevoerd voor fotolijst en Audio.
Later zag ik een melding dat de server onbereikbaar was. Inmiddels werkt het weer als vanouds.
Groet, Theo.

Ik heb het nog eens nagevraagd en ik moet mijn vorige opmerking herzien. Er is inderdaad een tijdelijke storing geweest tussen 20.30 en 21.00 uur. Ik was er echter niet van op de hoogte en kon niets zien in de monitoring die ik zondag tot mijn beschikking had. Sorry voor de verwarring. Inmiddels is de storing opgelost en zetten we stappen om dit in de toekomst beter te managen.

Groet
Frank

Bedankt voor de update Frank.
Groet, Theo.