Sorting order of my Triggs - Sorteervolgorde van mijn Triggs

I would like to sort my Triggs like which Trigg is coming up next.
Is this a good idea?

1 like

Hoi Theo,

Dat vind ik een perfect idee!
Graag een sortering op tijd, maar ook bv soort.

Ik sluit me aan bij jouw verzoek.

Ook “Mijn Knoppen” ten behoeve van de Widgets sorteren svp.
Now is echt zo handig! :+1:

1 like

Nog maar een korte gebruiker hier, maar mijn eerste ervaring was bijna desastreus…

Ik heb een aantal Triggi-connects met mijn Iungo. Daarin kan ik meten en schakelen, afhankelijk van de installatie.

Ik heb een triggi die een bericht afgeeft bij een bepaalde waardemeting, en een triggi die schakelt.

Je snapt het al, ik had bijna mijn zonnepanelen uitgeschakeld omdat ik de verkeerde triggi aanklikte, daarom mijn vraag en ondersteuning bij dit onderwerp:

Graag ordening mogelijk maken op basis van actie, dus bv een reeks triggi’s die alleen maar schakelen, en triggi’s die alleen maar waarde uitlezen en vervolgens een berichtje oid zenden.

Groet!
Marijn

2 likes

Dank voor je feedback en ideeën omtrent het ordenen van triggs. Dit staat hoog bij ons op de agenda en we onderzoeken de verschillende mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
Frank Meeuwsen

Enig idee vwb realisatie?
Groet, Theo.

Nee helaas nog niet…

Jammer.
Groet, Theo.

Al meer bekend over een sorteer mogelijkheid?
Sorteren zou zoooooo handig zijn, moet nu Nowwidget verwijderen en opnieuw maken om een handiger overzicht te krijgen.

Triggi is bezig met het toevoegen van een icon aan de NOW widget.en dat is wel zo handig.

Ik gebruik nu de kleuren om het onderscheid te zien maar sorteren zou de ultieme oplossing zijn voor me en niet alleen voor de NowWidgets.
Ik benieuwd naar de reactie van Triggi.

Sorteren, organiseren, iconen, het zijn allemaal nieuwe onderdelen die onze aandacht hebben! Helaas kan ik op dit moment geen inzicht geven wat als eerste gereed is, wanneer dat zal zijn en hoe het zal werken.

Seeing that you could easily have a lot of triggs, it is essential that you are able to sort them!!

The color option is a good start, but still, the view can easily be cluttered!!

1 like

Het automatisch rangschikken op alfabetische volgorde van zowel de Triggs als de Knoppen zou voorlopig een handige aanvulling zijn. Daar de benamingen achteraf te wijzigen zijn, kun je er dan altijd nog een logische rangschikking in maken op basis van benaming.
Het is maar een idee :slight_smile:

Dat is een goed idee! Ik ga het doorsturen naar de ontwikkelaars zodat ze het mee kunnen nemen in hun overwegingen.

Het veld waar je kan kiezen voor SOCIAL, etc msg er van mij ook wel uit. Heb liever een soort folder structuir zodat ik triggs voor verlichting bij elkaar kan zettrn en ook die voor het zonnescherm. Nu is het 1 grote lijst. En ook als je dan even een trig opent en weer terug gaat sta je weer boven aan de lijst. Graag onthouden waar ik stond.

1 like

In de beta versie die ik test kom ik na het bekijken van een Trigg weer terug op de plek waar ik startte.
Dus dat is kennelijk al geĂŻmplementeerd

Oeps, inderdaad. Hij komt nu netjes terug op de juiste plek.