Sonos terug naar TV modus

Ik heb een voetbal trigger gemaakt die de goaltune vanuit Sonos start met een 20 sec. timer eraan.
Hoe kan ik instellen dat sonos terug naar tv modus gaat. Ik luister mijn tv geluid via sonos af en dan stopt uiteraard het tv geluid zodra er gescoord wordt. Ik kan hem nu wel na 20 sec. pauzeren maar krijg dan niet mijn geluid van de tv terug.

Hoi Jos,

Dit zit op de moment niet in de functionaliteit van onze app, maar ik heb even snel de technische documentatie doorgelezen en het zou wel mogelijk moeten zijn om dit voor elkaar te krijgen. Ik ga vandaag even intern voor je overleggen of we dit even tussendoor voor je in de app kunnen zetten!

Met vriendelijke groet,

Ger

Hey Jos,

Ik heb hier even snel naar gekeken en het gelijk maar even gefixt aangezien het maar een kleine aanpassing was. Wij kunnen het echter niet testen omdat wij dergelijke sonos speakers niet hebben. Als je de app even opnieuw opstart zou je de nieuwe actie moeten kunnen zien.

Ik weet trouwens niet of je daar al achter was, maar dat pauzeren kan allemaal ook geautomatiseerd met het timers kanaal (https://olisto.com/nl/faq/hoe-werkt-het-timer-kanaal-in-olisto/)

Ik zou graag van je vernemen of het inderdaad werkt!

Succes!

Dag Remy,

Dat is snel!
Hij staat er inderdaad tussen, ik heb het aangepast en ga het vanavond even testen.

Het pauzeren had ik ook ingesteld met een timer dus dit werkt volledig geautomatiseerd. Nu moest ik alleen nog handig het tv geluid weer aanzetten, maar als het goed is dan is dat ook verleden tijd.

Ook de locatie voorziening werkt weer sinds vandaag, ook erg blij mee.

1 like

Dag Remy,

Het werkt hoor!

Als de timer afloopt na 20sec dan springt hij automatisch weer op het geluid van de tv met de nieuwe instelling.

1 like

Fijn om te horen en bedankt voor het testen :grinning: