Sonos play Favorite Radio on all speakers and auto Group

Problem description:

Als ik een trigg maak om de radio station af te spelen werkt dat prima op meerdere speakers maar het geluid is niet synchroon de speakers worden niet in een groep geschakeld.

Bij Yonomi werkt het wel hier worden de speakers in een groep geschakeld omdat het hetzelfde radio station is naar Sonos Keuken en Woonkamer.

Als Yonomi het kan moet Olisto het ook kunnen lijkt mij ?
(https://support.yonomi.co/help/how-do-i-group-my-sonos-speakers)

Met vriendelijke groet

Mark

Hey Mark,

Dat klopt, wij groeperen de speakers inderdaad niet automatisch. Wij wilden daarin zo min mogelijk invasief zijn in de huidige opstelling. Nu is het inderdaad zeker mogelijk om automatisch een groep te laten maken. Deze mogelijkheid hebben we nog niet geïmplementeerd. Ik zal dit aankaarten! Ik kan echter niet 1,2,3 zeggen wanneer we hier tijd voor hebben.

Gr. Remy

Dat klinkt goed.

Ik heb twee Sonos One in de Keuken en een Beam in de huiskamer waarbij het voor TV handig is dat de groep automatisch door Sonos verbroken wordt bij het TV kijken.

Echter de volgende ochtend moet je dan altijd via de app van Sonos de groep weer maken om radio te luisteren in de keueken en woonkamer samen.

Starten van de radio kan via Google maar via Google assistant kun je nog geen groep aangeven of maken.

Ik zit nog steeds met smart te wachten op deze functie, groeperen van boxen. Hoe is het hiermee? Dank!