Sleep and Awake trigger

Hallo,
Kan mij iemand vertellen of er een mogelijkheid is om in Olisti een sleep and Awake triggger in te stellen?
Dank bij voorbaat.

Olisto does not yet have persistent variables such as Home/Away status. The easiest way to add a persistent variable is to set it up at http://switchur.com, and use Olisto Connect to set and query the variable value via http links. Switchur can trigger an action via Olisto Connect when the variable changes.

Beste Mabaelst,

Bedoelt u daarmee dat u een trigg zou willen activeren op het moment dat u gaat slapen/wakker wordt? Op basis waarvan zou u dit willen doen? Wij kunnen dit soort informatie namelijk niet uit een appje halen of uit uw telefoon. Wel is het mogelijk op basis van een knop, tijd, zonsop- of ondergang, of het instellen van bijvoorbeeld uw thermostaat.

Laat het ons weten en dan kunnen we kijken of we u kunnen helpen met een geschikte trigg.

Hartelijk dank voor uw reactie. Bij Stringify hadden ze zo wel een trig!! Nu ik moet zeggen, ik heb hem nooit echt werkend gekregen! Het was eigenlijk,puur om te experimenteren. BV. Ik sta iedere dag op om 8:00, dan gaat ook de muziek in huis aan. Alleen donderdag en vrijdag sta ik op als ik wil. Dus als ik die dagen om 11:00 opsta, zou het leuk zijn als de muziek dan ook zou spelen.!

Je zou via Google calendar of time/day en stekker aan kunnen laten gaan. Met tijd/ day laat ik een lamp in de gang beneden aan gaan in de vroege ochtend voor mijn man

Het is zeker mogelijk om twee triggs te maken die dit bewerkstelligen:

  • Trigg 1: Als Maandag, Dinsdag of Woensdag & Het is 8:00 --> Dan zet muziek aan
  • Trigg 2: Als Donderdag of Vrijdag & Het is 11:00 --> Dan zet muziek aan.
    Als je hulp wilt bij het installen van deze triggs, hoor ik het graag.

Echter, als de tijd van 11:00 slechts een voorbeeld was en je bedoelt dat je niet weet wanneer je opstaat: wij weten dat ook niet zomaar. Hiervoor is een ander smart-device benodigd die ons deze informatie verstrekt. Misschien heeft u nog een linkje of een plaatje van hoe het werkte bij Stringify?