Siri opdrachten starten vanuit Olisto

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje aan het spelen met Olisto. Wat mij opviel is dat ik wel vanuit Siri shortcuts (opdrachten app) Olisto kan triggeren, maar andersom niet… Voor bepaalde scenes zou het toch ideaal zijn om eigen scripten te kunnen maken in de opdrachten app en deze aan te sturen vanuit Olisto. Helaas kan de opdrachten app nog weinig uit zichzelf doen en heeft het altijd een command nodig, spraak of button. Ik hoop dat hier een koppeling te maken is zodat ik net zoals bij KaKu, ook ios scenes kan maken die met olisto samenwerken!

Kandat niet met het creëren van olisto connects?

Naar mijn weten niet. Siri shortcuts dient namelijk getriggerd te worden. De enige manier die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is door op de shortcut te drukken of een siri voice commando in te leren… Uiteraard kan je hem linken met connects… Maar dan dien je nog steeds op ‘play’ te drukken…

Andersom werkt het wel. Ik kan wel vanuit siri opdrachten olisto een commando geven. Maar siri shortcuts starten vanaf een externe app is mij helaas nog niet gelukt. Als iemand een work arround heeft gevonden hoor ik dat graag! :slight_smile:

Sorry voor de hijack, maar heeft iemand een voorbeeld/korte uitleg van hoe je met shortcuts iets in je olisto app kan triggeren?